حاکمیت تفکر بسیجی در سازمان زمینه ساز حل موانع و مشکلات می شود

محمد میرزاده پشتیبانی و حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از ناحیه مقاومت بسیج سپاه جزیره را نشان از تفکر بسیجی و اقتدار مسوولان و مدیران این سازمان عنوان کرد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در همایش اقتدار بسیج که صبح شنبه 5 آذر با حضور مهدی کشاورز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و برخی از مسوولان محلی در مسجد خاتم الانبیا(ص) برگزار شد با قدردانی از سازمان، گفت: حمایت و پشتیبانی مسوولان سازمان منطقه آزاد کیش با تفکر بسیجی و جهادی در عرصه های مختلف سبب حل مشکلات در این منطقه شده است.

میرزاده با اشاره به این که بسیج با شعار "بسیج خدمتگزار ملت ایران" فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: بسیج همواره ثابت کرده است که هدفی جز خدمتگزاری به مردم ایران نداشته و خالصانه و ایثارگرانه و بدون هیچ چشم داشتی درعرصه های مختلف همچون "جنگ سخت و نرم، سازندگی، عرصه های فرهنگی، مسائل اجتماعی، علمی، بحران ها و حوادث" حضور فعالانه و موثر داشته است.

محمد میرزاده به تشکیل کارگروه های علمی و تخصصی در بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج می تواند با مشارکت عموم مردم و نخبگان در راستای حل مسائل و مشکلات نقش آفرینی کند.

وی، افزود: تعامل و هم افزایی مجموعه انتظامی و بسیج و سایر نهادها در جزیره کیش به گونه ای است که در سایر نقاط کشور نظیر آن کم دیده شده است.

محمد میرزاده تاکید کرد: دشمنان و طراحان فتنه باید بدانند ما هرگز از خون همسنگرانمان نخواهیم گذشت و هر زمان که نیاز و تدبیر برای انتقام خون شهدا باشد قاطعانه به آن ها پاسخ داده و اقتدار نظام بیشتر از گذشته نمایان خواهد شد.

میرزاده، افزود: مجموعه بسیج هرگز به دنبال بزرگ نمایی نبوده و با بصیرت دینی و جلب رضایت خداوند همواره بر انجام اعمال مقدس و حرکت بر اساس موازین دینی و شرعی تاکید داشته که این امر دلیلی بر مظلومیت بسیج در جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با قدردانی از امام جمعه کیش، خطیب اهل سنت، مسوولان سازمان، فرماندهان نظامی و انتظامی، گفت: با انسجام خوبی که در مجموعه سازمان ها، نهادها و تشکل های مختلف وجود دارد بسیج نیز هر روز مقتدرتر از گذشته خواهد شد.

وی با تاکید بر این موضوع که تقویت بسیج تقویت مردم، سازمان، نهادها و ارگان های مستقر در جزیره کیش است، تصریح کرد: باید در راستای رفع مشکلات موجود در ساختارها و مسائل زیرساختی اقدامات لازم انجام شود.

به گفته میرزاده حضور بسیج در کنار نیروی انتظامی جزیره کیش سبب ایجاد آرامش و نظم عمومی می شود که در مسائل اقتصادی، گردشگری و... تاثیر گذار خواهد بود.

.