گراميداشت دهه كرامت در كيش

جشن هاي گراميداشت دهه كرامت در جزيره كيش از پنجشنبه 29 مرداد در پارك مينا آغاز مي شود

به مناسبت گراميداشت دهه كرامت مراسم جشن و برنامه هاي شاد و مفرح به مدت 4 شب در پارك مينا برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، جشن هاي گراميداشت دهه كرامت پنجشنبه و جمعه 29 و 30 مرداد و دوشنبه و سه شنبه 2 و 3 شهريور از ساعت 21 در پارك خانواده مينا واقع درمنطقه سفين برگزار مي شود.

مولودي خواني، اجراي موسيقي زنده، برنامه هاي شاد و مفرح ويژه كودكان، شعبده بازي و اهداي جوايز متعدد به گروههاي سني مختلف از جمله بخش هاي متنوع اين مراسم است.

همچنين به مناسبت اين ايام فرخنده، از پنجشنبه 29 مرداد نمايشگاهي از آثار هنرمندان جزيره كيش در فرهنگسراي خانه فرهنگ و هنر پارك مينا برپا مي شود .

در اين نمايشگاه آثار هنرمندان كيش در زمينه هاي نقاشي، مجسمه سازي، عكاسي، و هنرهاي تجسمي به نمايش گذاشته خواهد شد و علاقمندان مي توانند از ساعت 19 و سي دقيقه تا 22 و سي دقيقه از اين نمايشگاه بازديد كنند.

كارگاههاي كودك و نوجوان نيزاز 29 مرداد تا 4 شهريور در تمامي فرهنگسراهاي جزيره كيش دائر خواهد بود. اين كارگاه ها در زمينه آشنايي با معارف اسلامي و روش زندگي اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام هاي، نقاشي، مجسمه سازي، سفالگري، كاردستي، تصويرگري كتاب كودك، قصه گويي است. كودكان و نوجوانان علاقمند مي توانند در اين مدت از ساعت 19 و سي دقيقه تا 22 و سي دقيقه ازبرنامه هاي متنوع اين كارگاهها استفاده كنند.