تنوير افكار عمومي از وظايف مهم روابط عمومي ها در راستاي تحقق اهداف سازماني است

سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در راستای تحقق اهداف سازمانی بر نقش مهم روابط عمومي ها در حوزه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، نيكجو در جلسه ديدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با همكاران روابط عمومی که به مناسبت گرامي داشت ٢٧ ارديبهشت روز روابط عمومي و ارتباطات در سالن اجتماعات سازمان برگزار شد، گفت:  روابط عمومي در حوزه تنوير افكار عمومی به عنوان مبلغان جهادی نقش موثري را ايفا مي كنند به گونه اي كه اطلاعات آماده شده در سطح جامعه قابل اجرا و تاثیر گذار است.

نیکجو  بر لزوم اهميت عرصه ارتباطات در روابط داخلي و بين المللي، اشاره كرد و افزود: نقش روابط عمومي در حوزه رسانه و ارتباطات بيشتر از گذشته حائز اهميت است.

وی "برقراری ارتباط با درون و بیرون سازماني" را يكي از مهمترین وظایف حوزه روابط عمومی برشمرد و گفت: روابط عمومي ها در جامعه زبان گویای سازمان و پل ارتباطی دو طرفه با جامعه هدف هستند.

محمد نیکجو در ادامه سخنان خود با اشاره به این که حفظ و ایجاد تعامل میان اصحاب رسانه از مهمترین ابزارهای رسانه ای در این حوزه است، تصريح كرد: ايجاد تعامل سازنده ميان روابط عمومي و رسانه ها در راستاي پيشبرد اهداف سازماني از اهميت ويژه برخوردار است.

به گفته نیکجو تلاش بي وقفه همكاران روابط عمومي سازمان و شركت هاي تابعه در ستاد تسهيلات سفرهای نوروزي ١٤٠١ باهدف اطلاع رساني سريع و به موقع بيانگر اين مهم است.

 وی افزود: اطلاع رساني مطلوب از  اقدامات انجام شده در حوزه هاي مختلف جزیره کیش در سطح کشور و حتی در عرصه بین المللی مبين جايگاه ويژه روابط عمومي ها می باشد.

سرپرست مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اظهار داشت: اجراي برنامه هاي زنده هر ساعت از شبانه روز با حضور مهمانان خارجی و داخلی در کیش، بخشي از فعالیت هاي ارزشمند روابط عمومي است.

محمد نيكجو در ادامه بيان داشت: رسانه ها در ادراک و تصمیم گیری مدیران ارشد سازمان تاثیر گزار هستند و تعامل ميان روابط عمومي و اصحاب رسانه راه گشايي اين امر مهم خواهد شد.

شایان ذکر است در این نشست رضا شجیع مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از  کارکنان روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه حضور داشتند.