در آیین کلنگ زنی ساخت دو مدرسه دخترانه متوسطه دوره اول و دوم در کیش مطرح شد:

تقدیر امام جمعه از حمایت های مجدانه سازمان برای ساخت مدارس در کیش

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز از سازمان منطقه کیش برای اختصاص زمین و تسهیل فرایند صدور مجوزها و حمایت های لازم برای احداث مدارس در راستای مسوولیت های اجتماعی، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی نیاز امام جمعه کیش در آئین کلنگ زنی دو مدرسه 12 کلاسه دخترانه متوسطه دوره اول و دوم که با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش جمعه 23 دی در شهرک صدف فاز 7 برگزار شد، با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، گفت: مدرسه سازی یک عمل خداپسندانه و ارزشمند است که ما در این روز مبارک به همت خیرین مدرسه ساز شاهد کلنگ زنی دو مدرسه در جزیره کیش هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین بی نیاز، در خصوص ظرفیت ها و امکانات جزیره کیش و تامین مدارس مورد انتظار این منطقه، اظهار داشت: امید است با درایت، تلاش و همراهی مسوولان سازمان و بخش خصوصی گام های موثری در راستای تقویت و ارتقاء سطح فضاهای آموزشی جزیره کیش برداریم.

امام جمعه کیش در پایان سخنان خود به اهمیت نقش خیران مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: همت و اقدامات ارزشمند خیرین تا ابد جاری و ماندگار است.

لازم به ذکر است این دو مدرسه در زمینی به مساحت 4335 مترمربع همراه با یک زمین ورزشی سرپوشیده با امکاناتی نظیر نمازخانه، کتابخانه، آزمایشگاه به همت بانوی خیر مدرسه ساز حمیرا جهان خواه و عباس احمدی ساخته خواهد شد.