تفکر بسیجی لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر كيش تفكر بسيجي با رویکرد "انقلابی، فرهنگی و تقویت بصیرت"را لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی در جامعه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علی فائقی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر كيش در دیدار با سرهنگ پاسدار "محمد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، ضمن گرامي داشت آغاز هفته بسيج اظهار داشت: بسيج مکتب عبادت مخلصانه است که در طول سال هاي پس از انقلاب اسلامي در خدمت نظام و حفظ ارزش هاي انقلاب نقش آفرینی می کند.

فائقی در ادامه سخنان خود تصریح كرد: بسيج به عنوان بزرگترين و ارزشمندترین سرمايه اجتماعی در برنامه های راهبردي و استراتژيكي نظام در حل مشكلات و تامین نيازهاي اين كشور گام های موثری برداشته است.

وي اظهار داشت: براي حفظ امنیت، آرامش و ایجاد محیطی پاک و سالم برای ساکنان کیش، مسافران و گردشگران در اين منطقه نيازمند وحدت و همدلی همه سازمان ها، نهادها به ویژه تعامل سازنده اقشار مختلف مردم و نيروهاي بسيجی است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر كيش روحيه بسيجي را رمز موفقيت و پیشرفت در حوزه های مختلف کشور عنوان کرد و گفت: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبري تمام مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بايد نسبت به ترویج تفكر بسيجي اقدام کنند و این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

علی فائقی افزود: ترویج تفكر بسيجى در جامعه که همان "اخلاص، ايمان به هدف، بالندگى و رشدآفرينى" است، در اذهان عموم جامعه حركتى همسو به سمت تعالی را به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار محمد میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسيج سپاه كيش بر لزوم اهمیت همکاري دو جانبه بسیج و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش اشاره کرد و گفت: با برخورداری از آمادگی لازم می توانیم در راستای کاهش آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد در سطح جزيره كيش گام های موثری برداریم.

وي افزود: بدون ترديد ماموریت ها و مسوولیت های اجتماعی ناحیه مقاومت بسيج سپاه کیش و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر می تواند در این زمینه تاثیر گذار باشد.

سرهنگ میرزاده، افزود: احساس مسئولیت و تعهد در برابر آحاد جامعه، مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان وحدت و همدلی همه مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را در دستور کار قرار داده است.