بهره مندی بیش از 24 هزار نفر مسافر از خدمات بندری کیش

اداره کل بنادر شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش در مرداد امسال به تعداد 24 هزار و 685 نفر از سرنشینان خودروهای سواری و شناورها به مقصد کیش، خدمات بندری ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عزت الله محمدی با بیان این که در مرداد امسال تعداد 2 هزار و 855 خودرو سواری توسط 549 شناور از مبادی ورودی و خروجی جزیره کیش تردد داشتند، گفت: بر اساس آمار ارائه شده، تعداد 12هزار و 319 نفر مسافر ورودی و 12 هزار و 366 مسافر خروجی از خدمات بندری کیش بهره مند شدند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش در خصوص آمار ورودی و خروجی مسافران از طریق شناورها به مقصد کیش، اظهار داشت: مرداد امسال به تعداد 6 هزار و 307 مسافر ورودی و تعداد 6 هزار و 958 مسافر خروجی از طریق شناورها خدمات شایسته ای در امور بندری کیش ارائه شده است.

عزت الله محمدی، افزود: تعداد 6 هزار و 12 نفر مسافر ورودی و تعداد 5 هزار و 408 مسافر خروجی سرنشینان خودورهای بودند که مرداد امسال  به مقصد کیش سفر کردند که در مقایسه با سال گذشته به ترتیب رشد 247 درصدی و 64 درصدی را نشان می دهد.

محمدی، گفت: مرداد امسال ورود انواع خودروها به جزیره کیش و بالعکس در مقایسه با سال گذشته، 48 درصد افزایش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از هوشمند سازی بنادر کیش خبر داد و خاطر نشان کرد: ضمن هوشمند سازی بنادر در حوزه خدمات رسانی به گردشگران دریایی و همچنین مبادلات کالا و ... نیز بر اساس زمان بندی صورت گرفته در حال پیاده سازی است.

لازم به ذکر است بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش به عنوان دو شاه راه اصلی ورود و خروج این منطقه محسوب می شود که عملیاتی شدن پروژه های نیمه تمام و توسعه زیر ساختی در اولویت نخست این شرکت قرار گرفته است.