برگزاری هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی در کیش

هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی کیش با هدف ارائه توانمندی‌های صنایع هوایی، هوانوردی و هوافضایی جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه  به منظور معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های هوایی در سطح بین‌المللی با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری  و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش 26 تا 29 آبان در فضایی به وسعت 21000 متر مربع در مرکز نمایشگاههای بین المللی کیش برگزار می شود.

دراین نمایشگاه یکصد شرکت داخلی از سازمان ها و موسسات  هوائی، هوافضائی، هوانوردی، مراکز تحقیقاتی و ساخت، موسسات پژوهشی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، شرکتهای تولیدی، صنعتی و بازرگانی و همچنین  نمایندگی های شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، روسیه، ایتالیا، انگلیس، ژاپن، لهستان، لیتوانی، سنگاپور، مالزی، ترکیه، فرانسه و اکراین در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

در جریان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران، نمایش هوایی پرنده ها، هواپیماها، بالگردها و تیم های نمایشی نیز از ساعت 14 و سی دقیقه تا 16 و سی دقیقه در فضای 100 هزار مترمربعی از فضای باز فرودگاه کیش جهت بازدید علاقمندان انجام می شود.

در این نمایشگاه‌ها واحدهای تولیدی،‌ تجاری و تحقیقاتی داخلی همراه با شرکت‌کنندگان خارجی آخرین دستاوردها، تجهیزات و قطعات مختلف صنایع هوایی و خدمات مرتبط را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می دهند و  موقعیت مناسبی را برای مذاکره و تعامل عرضه‌کنندگان و خریداران فراهم می آورد.

لازم به ذکر است، هشتمین نمایشگاه هوایی کیش، نقش بسزایی در گسترش مناسبات تجاری تولیدکنندگان و بازرگانان داخلی با یکدیگر و با طرف‌های خارجی آنها ایفا خواهد کرد.