بازدید مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه از وضعیت آمادگی مراکز عملیاتی و امدادرسانی کیش

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از هماهنگی تمامی بخش ها و آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی برای شرایط ناشی از وزش باد شدید و تغییرات جوی در کیش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به نقل از شرکت عمران، آب و خدمات، سعید پورزادی سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی و حسین شمسیان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به همراه عبدالنبی شرفی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات و عزت اله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه ها و چند تن از معاونان و مدیران سازمان و شرکت های تابعه، شامگاه پنجشنبه ۳۰ دی برای بررسی شرایط آمادگی نیروهای امدادی جهت کنترل وضعیت ناشی از وزش باد شدید در کیش از مراکز امدادی و عملیاتی در این جزیره بازدید کردند.

سعید پورزادی سرپرست معاونت عمرانی و امورزیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش در این بازدید گفت: تمامی عملیات بندری در جزیره کیش تا روز شنبه دوم بهمن تعطیل اعلام شده و نیروهای عملیاتی بندر و فرودگاه برای کنترل شرایط ناشی از تغییرات جوی در آماده باش کامل به سر می برند.

پورزادی تصریح کرد: هدف اصلی این  سرکشی ها  تقویت هماهنگی میان بخشی در جهت مدیریت مطلوب شرایط بحرانی احتمالی حاصل از وزش باد و بارندگی و به حداقل رساندن خسارات احتمالی است.

وی از شهروندان خواست تا امشب و فردا از تردد غیر ضروری در سواحل و مناطقی که احتمال افتادن اجسام سنگین و یا درختان وجود دارد اجتناب کنند.

رییس اداره آتش نشانی جزیره کیش نیز در این بازدید اظهار داشت : این اداره با سه ایستگاه عملیاتی در سه نقطه شهر و  ۶۴ نیروی متخصص در آمادگی کامل است تا در صورت بروز طوفان و شدت وزش باد خدمات مطلوبی را به شهروندان ارائه کنند.

بازدید از ایستگاه مرکزی آتش نشانی کیش و گفتگو با نیروهای عملیاتی، حضور در اسکله صیادی و نظارت بر امکانات ایمنی و عملیاتی این اسکله ، بازدید از اسکله مارینا و مراکز درمانی بخش دیگری از این برنامه بود.