ایجاد نشاط و امید آفرینی با رادیو فصلی جام جهانی

گزارشگر پیشکسوت رادیوی ورزشی، نشاط افزایی و امید آفرینی را یکی از اهداف رادیوی فصلی جام جهانی عنوان کرد که با برنامه ریزی های انجام شده این مهم محقق شده است.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اکبر ارمنده گزارشگر پیشکسوت رادیوی ورزشی، گفت: با توجه به نقطه نظرات مردمی و استقبال گسترده شنوندگان از این برنامه رادیویی ضروری است در راستای بهبود کیفیت فعالیت ها، برنامه ریزی های بهتر و منسجم تری انجام شود.

وی، اظهار داشت: با توجه به فصلی بودن برنامه های رادیو جام جهانی و افزایش نشاط و امیدآفرینی شاهد استقبال خوب مردم هستیم.

ارمنده در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: پخش مسابقه فوتبال از یک برنامه رادیویی با عنوان جام جهانی باید نسبت به سایر شبکه های ورزشی متفاوت باشد به گونه ای که شنونده در جریان اخبار و رویداد جام جهانی فوتبال قرار می گیرد که این مهم از مزیت های برنامه رادیویی جام جهانی محسوب می شود.

اکبر ارمنده، گفت: ادامه فعالیت این رادیو برای سایر رویدادهای ورزشی نیز می تواند با برنامه ریزی ها و بررسی های دقیق پیش از برگزاری مسابقات انجام شود تا برای شنوندگان مفید و لذت بخش باشد.

وی افزود: برای فعالیت های رادیویی که برای نخستین بار فعالیت خود را آغاز کرده آزمون و خطا بسیار است اما با دقت عمل و برنامه ریزی مناسب می توان برنامه های بهتری در حوزه های مختلف رادیویی از جمله رویداد های ورزشی در آینده ارائه داد.

شایان ذکر است؛ رادیو جام جهانی کیش موج FM ردیف 95 و 5 مگاهرتز 29 آبان و در راستای پخش زنده بزرگترین رویداد ورزشی جام جهانی فوتبال قطر افتتاح شد.