انتصاب سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش

احمد رجب پور به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا لواسانی سرپرست این سازمان طی حکمی احمد رجب پور را به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.

در حکم لواسانی خطاب به رجب پورآمده است:

با استعانت از خداوند متعال و نظر به تخصص، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "سرپرست معاونت توسعه مدیریت" منصوب می شوید. ان شاالله در این دوره مسئولیت شاهد تحولات و ارتقاء سطح کیفی در رسیدن به اهداف و مأموریت‌های آن معاونت خواهیم بود.انتظار می‌رود علاوه بر وظایف ذاتی آن معاونت موارد ذیل را به صورت ویژه مد نظر قرار دهید.

تحول در فرآیندهای سازمانی در جهت تکریم ارباب رجوع تسهیل و تسریع در امور پاسخگویی

ایجاد روشهای نظام‌مند و شفاف به منظور حذف و اصلاح امضاهای سلیقه ‌ای و نقاط فساد خیز از تمامی فرآیندهای آن معاونت خصوصاً در حوزه‌های سرمایه گذاری کارآفرینی و مشارکت‌ها

حضور مستمر و مستقیم در بین جامعه هدف آن معاونت با توجه به سیره دولت مردمی در جهت رفع مشکلات و بهره‌مندی از نظرات و ایجاد عدالت در تصمیم‌گیری‌ها

ارتقاء سیستم ها و روش های مدیریت مالی در جهت منابع در جهت مصرف بهینه درآمد و پرهیز از هرگونه تشریفات زائد و اسراف

نظارت دقیق بر رفتارهای مالی و منابع انسانی در سازمان و مجموعه‌های تابعه بر طبق بخشنامه ها، تصمیمات و طرح‌های تحولی

 امید است با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبر گرانقدرمان در جهت تولید پشتیبانی و مانع زدایی بگوشیم تا موجبات خشنودی خداوند متعال و رضایتمندی مردم عزیز کشورمان فراهم شود.