امام جمعه چارک: سازمان منطقه آزاد کیش به وعده های خود عمل کرد

حجت الاسلام و المسلمین جعفر رستاخیز؛ امام جمعه چارک در خصوص سفر سرپرست سازمان و مسئولان منطقه آزاد کیش به بندر چارک قدردانی کرد.

 به گزارش روابط عمومیو امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه چارک گفت: کار بزرگی در خصوص عمل به وعده های پیشین مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش انجام شد و اجرای طرح جامع بندر چارک، نه تنها بر اقتصاد محلی، که آور‌ده قابل توجهی برای اقتصاد کشور خواهد داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: موضوع ساماندهی گمرک و احداث درب خروجی گمرک یک قدم خیر برای مردم چارک است و قطعا بر بهبود کیفیت زندگی مردم ساکن در این منطقه و به ویژه بخش شیبکوه تأثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه چارک افزود: این منطقه از نظر گردشگری دارای جاذبه ها و ظرفیت های بی نظیری است که از مهمترین آنها می توان به ۱۲۰ کیلومتر نوار ساحلی و برخورداری از بنادر زیبا و بسیار دیدنی اشاره کرد. 

امام جمعه چارک به ظرفیت های اقتصادی منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: پرورش ماهی و میگو در این منطقه مورد توجه قرار دارد ‌و در صورتی که مورد حمایت قرار گیرد می تواند به منطقه ای الگو از نظر اقتصادی نیز تبدیل شود.

وی‌ در پایان به ویژگی های فرهنگی بسیار مطلوب این منطقه اشاره کرد و خواستار حمایت هر چه بیشتر مسئولین سازمان منطقه آزاد کیش از تکمیل زیرساخت های فرهنگی و به ویژه گلزار شهدای این منطقه شد.