ارتقاء سطح ارائه خدمات مراکز گردشگری در جزیره کیش

جواد جمالی از اجرای طرح های جدید با هدف ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح کیفی خدمات و رونق گردشگری در این منطقه خبر داد.

به گزارش روابط ‌عمومی و امور بین ‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به سیاست های کلان سازمان در حوزه‌ی گردشگری، اظهار داشت: برخی تغییرات در راستای ساماندهی حوزه گردشگری کیش به تازگی آغاز شده و برخی دیگر در حال تکمیل است.

به گفته جمالی طرح های در دست اقدام معاونت گردشگری با همراهی و همکاری تمام فعالان گردشگری جزیره اجرا خواهد شد و اولویت تدوین طرح ها توجه به مسایل و مشکلات موجود در بخش گردشگری جزیره است.

وی در ادامه با اشاره به طرح درجه بندی کلوپ ها و شناورهای دریایی افزود: در سال‌های ۹۷و۹۸ درجه‌بندی کلوپ‌ها و شناورهای دریایی آغاز شده بود که با شیوع ویروس کرونا این طرح متوقف شد.

جواد جمالی افزود: در نظر داریم طرح فوق به همراه طرح های دیگری همچون ساماندهی عکاسان و...  را به تدریج و با همکاری صنوف مرتبط به انجام برسانیم.

 جمالی ضمن قدردانی، رسانه ها و خبرنگاران جزیره کیش را بازوی حمایتی در حوزه گردشگری دانست و بر نقش موثر آنها در اجرای طرح های گردشگری تاکید کرد.

جمالی در خصوص تعیین تکلیف و ساماندهی خانه های شبانه در کیش اظهار داشت: این موضوع یکی از دغدغه های اصلی معاونت گردشگری است که در نظر داریم با همکاری و تامین نظر جامعه هتلداران کیش طرح متناسبی برای آن اجرا کنیم.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اولویت ما در مرحله نخست جامعه هتلداران کیش است چرا که این گروه از مظلومترین گروه های فعال در صنعت گردشگری هستند و با اجرای طرح کال سنتر گردشگری کیش این مهم تاثیر بسزایی در حل مشکلات گردشگران خواهد داشت.

سرپرست معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: معاونت گردشگری سازمان جهت بررسی مشکلات فعالان این عرصه، روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 10 صبح به بعد را به دیدارهای عمومی اختصاص داده و کلیه فعالان گردشگری جزیره می توانند با تعیین وقت قبلی به دفتر معاونت مراجعه کنند.