ارتقاء زیرساخت های کیش برای توسعه گردشگری ورزشی

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی به برگزاری مسابقات ورزشی در بالاترین سطح ملی و بین المللی در راستای توسعه گردشگری تخصصی ورزشی جزیره کیش تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت اله عبدالملکی روز شنبه 20 اسفند ضمن حضور در زمین تنیس مجموعه ورزشی المپیک و بازدید از برگزاری مسابقات تنیس فیوچرز بر توسعه گردشگری تخصصی به عنوان یکی از سیاست های دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تاکید کرد و گفت: توسعه گردشگری ورزشی به عنوان یکی از مزیت های مهم گردشگری جزیره کیش محسوب می شود.

عبدالملکی با اشاره به برگزاری مسابقات تنیس فیوچرز پس از یک دهه در کیش اظهار داشت: جزیره دارای بهترین زمین های تنیس کشور است که شاهد استقبال خوب تنیسورهای خارجی و فدراسیون جهانی تنیس از این مسابقات در جزیره کیش هستیم.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی بر تداوم برگزاری این مسابقات تاکید کرد و گفت: این مسابقات با حضور بیش از 100 شرکت کننده مطرح و با رضایت فدراسیون جهانی تنیس در حال برگزاری است و امیدواریم به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب کیش هر ساله و در نیمه دوم سال مسابقاتی با حضور تیم های ملی و بین المللی در جزیره برگزار شود.

وی امکانات هتلی، ورزشی و سایر زیرساخت های لازم در جزیره کیش را در سطح استانداردهای بین المللی عنوان کرد و گفت: با بهره مندی تیم ها از این امکانات، نیاز به هزینه ارز برای برگزاری اردوها و سفرهای خارجی نخواهد بود.

همچنین دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در بازدید از زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی المپیک با پرتاب توپ؛ زمین فوتبال را افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است، بازدید دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی از تمرین تنیسورها در زمین هاردکورت تنیس، بازدید از پایانه جدید فرودگاه کیش، افتتاح مجموعه تفریحی و گردشگری سفر به دور دنیا در بازار دیپلمات کیش و دیدار با امام جمعه کیش از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این سفر یک روزه بود.