ارائه تسهیلات بانکی برای طرح های فعال در کیش

حسین همتی از ارائه تسهیلات بانکی برای طرح هایی با کاربری هتل که از درصد پیشرفت فیزیکی بالایی برخوردار هستند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری در ادامه بازدید از روند پیشرفت طرح ها، گفت: در کمیسیون اقتصادی سازمان ایجاد درآمد و برند سازی یکی از موضوعات مهمی محسوب می شود که در دستور کار قرا گرفته است.

همتی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: تسهیلات بانکی برای تامین تجهیزات مورد نیاز طرح هایی با کاربری هتل ارائه می شود و هزینه ها نیز به انتهای طرح موکول خواهد شد.

همتی، گفت: رسیدگی به وضعیت این پروژه ها به خاطر ارتباط مستقیم با حوزه های مختلف از جمله گردشگری و اقتصادی، در اولویت کار سازمان است.

وی در رابطه با تشکیل صندوق های سرمایه گذاری و تامین مالی هتل ها، افزود: در شورایعالی مناطق آزاد فرآیندهای مربوط به این طرح در حال بررسی است تا مجوزهای قانونی آن صادر شود.

سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه اظهار داشت: سرمایه گذاران عضو انجمن به دنبال راه کاری برای تامین سرمایه بخش خصوصی هستند و ما نیز از آن ها حمایت های لازم را خواهیم کرد. 

وی افزود: در روشBOT زمین به خاطر توسعه و فعالیت کلان در اختیار سرمایه گذار قرار می گیرد و پروانه مربوطه نیز صادر می شود.