ابراز خرسندی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از نحوه برگزاری آزمون کنکور

سعید پورزادی از نحوه برگزاری و فراهم کردن شرایط مناسب برای شرکت کنندگان آزمون کنکور ۱۴۰۲ در جزیره کیش ابراز خرسندی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سعید پورزادی صبح امروز جمعه 30 دی از محل برگزاری آزمون سراسری کنکور 1402 که در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد بازدید کرد.

پورزادی با ابراز خرسندی از نحوه برگزاری این آزمون گفت: شرایط مناسب، نظم و انظباط خوبی برای شرکت کنندگان در این آزمون در نظر گرفته شده است.

پورزادی با اشاره به برگزاری جلسه ای با وزیر علوم و تحقیقات اشاره کرد و افزود: امیدواریم با برگزاری این جلسات بتوانیم فضاهای آموزشی خود را در فضاهای بین المللی در جزیره کیش توسعه دهیم.

رئیس پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف نیز در خصوص نحوه برگزاری آزمون کنکور در جزیره گفت: بیش از 500 داوطلب در مرحله اول آزمون سراسری کنکور حوزه امتحانی جزیره کیش در دو نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه شرکت کردند.

علی سلک غفاری در ادامه با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در هریک از گروه ها عنوان کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی با ۱۱۹ نفر شرکت کننده شامل ۵۰ داوطلب زن و ۶۹ داوطلب مرد، گروه آزمایشی علوم انسانی نیز با ۷۵ نفر شرکت کننده شامل ۵۱ داوطلب زن و ۲۴ داوطلب مرد برگزار شد.

وی اظهار داشت: در مجموع 57 درصد از شرکت کنندگان در این آزمون را بانوان و 43 درصد را آقایان تشکیل می دهند.

همچنین، آزمون گروه آزمایشی هنر با حضور ۴۵ داوطلب شامل ۲۹ نفر زن و ۱۶ نفرمرد بعد از ظهر امروز در پردیس بین الملل کیش دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

شایان ذکر است، شرکت کنندگان در آزمون کنکور حوزه امتحانی جزیره کیش در ۵ گروه آزمایشی علوم تجربی، زبان‌های خارجی، علوم ریاضی فنی، علوم انسانی و هنر همزمان با سایر نقاط کشور در این آزمون رقابت می کنند.