۳۲ پروژه عمرانی در بخش مرکزی چابهار به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری تسنیم: همزمان با ‌دهه فجر، تعداد ۳۲ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال در بخش مرکزی شهرستان چابهار افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، در گرامی‌داشت ‌دهه فجر ‌و با حضور فرماندار ویژه و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان چابهار، تعداد 32 طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد ریال در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌ها شامل، سه واحد پرورش مرغ گوشتی، احداث یک باب استخر ذخیره آب کشاورزی، بهسازی کانال‌های آبیاری، یک باب سالن ورزشی روستایی، برق‌رسانی روستایی، لایروبی هوتک‌ها، بازگشایی معابر و احداث کانال‌های هدایت آب‌های سطحی، جدول‌گذاری و لکه‌گیری آسفالت معابر، احداث بوستان روستایی، احداث ساختمان دهیاری، احداث خانه بهداشت روستایی، مرمت و بازسازی و رفع ولتاژ برق روستاها و ساخت، تجهیز و راه‌اندازی یک باب کتابخانه روستایی بوده است.

همچنین به میمنت ایام دهه فجر و به منظور ارائه خدمات به مردم، تیم کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان چابهار اقدام به انجام ویزیت رایگان در محل مجتمع آموزشی روستای کمب کرد.

در این اقدام، تیم چند تخصصی متشکل از پزشکان اطفال، داخلی و دو نفر پزشک عمومی تعداد 70 نفر از دانش‌آموزان و والدین دانش‌آموزان مجتمع آموزشی کمب چابهار را رایگان ویزیت کردند.

چابهار