در پی نقض قوانین در خصوص عدم افزایش نرخ بلیت هواپیمایی کیش؛

یکی از دفاتر فروش بلیت هواپیما در کیش پلمپ شد

یکی از دفاتر فروش بلیط هواپیما به علت گرانفروشی درعرضه بلیت هواپیمایی کیش در مسیر کیش – تهران پلمپ شد.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پی شکایت شهروندان در خصوص عرضه بلیت شرکت هواپیمایی کیش در یکی از دفاتر فروش بلیت، با حضور مهندس خدایی، ناظران گردشگری و نمایندگان بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش این دفتر پلمپ شد.

براساس اعلام شاکی در این دفتر در تاریخ 7 دی بلیت هواپیما در مسیر تهران به کیش با قیمت 450 هزار تومان و در مسیرکیش به تهران با نرخ 520 هزار تومان به مشتریان عرضه شده بود .

این درحالی است که نرخ مصوب بلیت کیش به تهران و بالعکس در هواپیمایی کیش به صورت رفت و برگشت 440 هزار تومان بوده و در حال حاضر نیز با توجه به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش باید با همین قیمت عرضه شود.

گفتنی است همزمان با آزاد سازی نرخ بلیت هواپیما در کشور، با دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش بلیت هواپیمایی کیش در مسیر کیش – تهران و بالعکس با هدف تامین رفاه مسافران و توسعه گردشگری بدون افزایش بهاء و با نرخ مصوب عرضه می شود.

همچنین با تاکید دکتر مونسان در خصوص برخورد قاطع با متخلفان و گرانفروشان در هریک از اصناف در جزیره کیش، مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش بر اساس قوانین و مقررات درکوتاه ترین زمان ممکن با این موارد برخورد قانونی می کنند.

شهروندان وگردشگران می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف وگرانفروشی در هریک از بخش ها با شماره 124 مربوط به بازرسی سازمان منطقه آزاد کیش تماس بگیرند.