به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،‌ در ششمین روز از نوزدهمین جشنواره تابستانی کیش جنگ لبخند با حضور پر شور گردشگران و کیشوندان از ساعت 22 در تالارشهر آغاز شد و تا30 دقیقه بامداد ادامه داشت.

مرتضی حسینی و بهمن هاشمی مجریان جنگ لبخند کیش در نوزدهمین جشنواره تابستانی هستند که با اجرای برنامه های متنوع لحظات مفرحی برای خانواده ها خلق می کنند.

بیش از دو هزار و پانصد نفر از گردشگران و شهروندان کیش هر شب در جنگ لبخند بیننده بخش های متنوع این مراسم هستند.

اجرای موسقی سنتی با ساز محبوب جنوبی های کشورمان، نی انبان یکی از بخش های جذاب ششمین جنگ لبخند کیش بود که بسیار مورد استقبال و تشویق تماشاگران قرار گرفت.

اجرای مسابقه و حضور هنرمندان عرصه طنز از دیگر بخش های این جنگ است.

 آقای کریمی یکی از میهمانان جنگ لبخند کیش بود. وی  50 سال دارد و از تهران به همراه خانواده در جشنواره تابستانی به کیش سفرکرده است. کریمی برای چندمین بار است که تجربه سفر به کیش را دارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از برگزاری این برنامه ها راضی هستید گفت:  نحوه اجرای مجریان خیلی خوب بود و خوشحالم که در این ایام به کیش آمدم.

کریمی ادامه داد: امسال واقعا جشنواره با سالهای قبل تفاوت زیادی داشته و برنامه های متنوع تری اجرا می شود. این برنامه ها مسافران و گردشگران زیادی را ترغیب به مسافرت به این جزیره زیبا می کند.

 حال با توجه به اینکه امسال نحوه قرعه کشی نیز متفاوت بوده اگر تبلیغات خوبی از طریق صدا و سیما و رسانه های مختلف صورت بگیرد تأثیر بیشتری در حضور گردشگران خواهد داشت.

علی احمد زاده و همسرش که از تبریز به کیش سفر کرده اند با چهره های خندان بیننده برنامه ها بودند . علی که برای اولین بار است  به کیش سفر می کند از حضورش در جشنواره نوزدهم بسیار راضی بود و گفت: بسیار خوشحالم که به اصرارهای همسرم کیش را برای سفر انتخاب کردم. احمد زاده با لبخند و لهجه شیرین آذری می گوید اگر به لطف خدا در قرعه کشی هم برنده شویم خاطره این سفر ماندگارتر خواهد شد.

دیدن گل لبخند بر چهره های شادمان گردشگران در برنامه های مختلف جشنواره تابستانی کیش فضایی شاد و پرنشاط را برای پویایی بیشتر دست اندرکاران برگزاری فراهم می کند.

در پایان برنامه نیز مراسم قرعه کشی برگزار شد و تمامی شهروندان و گردشگرانی که درکیش هرنوع کالا یا خدماتی را از طریق کارتخوان تجارت الکترونیک پارسیان خرید کرده بودند و کد رهگیری خود را به شماره درج شده بر روی فیش پرداخت خود ارسال کرده بودند در قرعه کشی چمدانهای پر از اسکناس شرکت داده شدند و جوایز خود را دریافت کردند .