با رویکرد سرمایه گذاری در نمایشگاه های نفت، گاز و پتروشیمی؛

یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش 22 دی ماه برگزار می شود

یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش با رویکرد سرمایه گذاری در نمایشگاه های نفت، گاز و پتروشیمی در کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومي واموربين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، یازدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش از 22 تا 25 دی با تاکید بر  سرمایه گذاری در حوزه انرژی و شناخت ظرفیت های موجود با حضور شرکت های داخلی و خارجی در جزیره کیش برگزار می شود.

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران ، شرکت ملی نفت و گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پخش و پالایش فرآورده های نفتی ایران، شركت پشتيباني ساخت و تهيه كالاي نفت تهران،  شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک)‏، انجمن سازندگان تجهيزات صنعت نفت ايران،  سندیکای صنعت برق ایران و انجمن صنفي شركت هاي صنعت آب و فاضلاب از جمله حامیان اصلی این نمایشگاه هستند.

 در این نمایشگاه نمایندگان شرکت های مرتبط با حوزه انرژی از کشورهای چين، تركيه، ايتاليا، هندوستان، كره جنوبي، تايوان،‌ آذربايجان، مالزي، فرانسه،‌ ، امارات متحده عربي و آلمان حضور دارند.

برگزاری نشست هاي  تخصصي با رويكرد سرمايه گذاري و سرمايه پذيري و بازديد مديران و كارشناسان صنعت نفت، گاز، پتروشيمي، آب،‌ برق و انرژي هاي نو از جمله برنامه های نمایشگاه بین المللی انرژی کیش است.

گفتنی است در این نمایشگاه  آخرين فرصت ها و ظرفيت هاي سرمايه گذاري ، سرمايه پذيري ، دستاوردهاي سازندگان و توليدكنندگان نفت، گاز، پتروشيمي، آب ، برق و انرژي هاي نو از طریق محصولات و موضوعات مرتبط با بخش انرژی ارائه می شود.

شایان ذکراست تاکنون بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی برای حضور در یازدهمین نمایشگاه بین المللی کیش ثبت نام کرده اند.