گشایش نمایشگاه آثار هنرمندان جوان در کیش

نمایشگاه آثار هنرمندان جوان با هدف حمایت و معرفی استعداد های جوان از سراسر کشور از امروز در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه به مدت 45 روز از 23 شهریور تا 8 آبان در  دو نوبت صبح ها از ساعت 10 تا 13 و عصر ها از ساعت 18 تا 22 گالری 3 مجموعه هنری و موزه خلیج فارس بر پا شده است.

بنابر این گزارش، در این نمایشگاه 53 اثر از 16 هنرمندبا موضوع و تکنیک آزاد و در سبک های کلاسیک، رئال تا بیان هنری مدرن و معاصر در رشته های نقاشی، نگارگری، خط نقاشی ، مجسمه سازی و نقش برجسته به نمایش و عرضه در آمده است.

ارزش ریالی مجموع این آثار بالغ بر سی و چهار میلیون و چهارصد و پنجاه هزار تومان عنوان شده است که با کمترین قیمت ، هفتصدو پنجاه هزار تومان در حوزه خط نقاشی و بیشترین قیمت سیزده میلیون تومان در حوزه نگارگری در این نمایشگاه به فروش می رسد.

در بین این 16 هنرمند، آثار یک هنرمند کیشوند نیز در این نمایشگاه به چشم می خورد. همچنین 12 نفر از این هنرمندان، خانم و 4 نفر دیگر، آقا هستند و این نشان از حضور خانم ها در عرصه های هنری است.

این هنرمندان در رده سنی بین 29 تا 40 سال قرار دارند.

شایان ذکر است، این نمایشگاه با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و موسسه طرح فضا در کیش برگزار شده است.