گشایش اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، نیمه قیمتی و صنایع وابسته در کیش

اولین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، نقره، سنگ های قیمتی، نیمه قیمتی و صنایع وابسته در کیش با هدف بهبود فضای کسب و کار در صنعت طلا و جواهر، در جزیره کیش آغاز به کار کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این نمایشگاه با حضوردکتر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، روسا و اعضای اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، اعضای هیئت مدیره کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش گشایش یافت.

در اين نمايشگاه انواع سرويس هاي مختلف طلا و جواهر(گردنبند، گوشواره، دسبند، زنجير)، انواع سنگ هاي قيمتي، انواع جواهرات، انواع فيروزه ها، دستگاههاي مدرن توليد داخل طلا و جواهر، انواع شيشه هاي ضد گلوله و مقام در برابر زلزله، انواع دستگاهها و سيستم هاي حکاکي، دستگاههاي جديد ريخته گري و سازنده مصنوعات طلا و پلاتين، دستگاههاي برش و حالت دهنده طلا، دستگاههاي ميکرو جوش نقطه اي طلا و جواهرات، دستگاه هاي مدل سازي با حجم توليد بسيار بالا، کوره هاي ذوب طلا، ابزارآلات، دستگاههاي ساخت زيورآلات، دستگاههاي تصفيه طلا، انواع صندوق هاي نسوز و درب هاي ضد سرقت، دستگاههاي توليد شمش و ديگر تجهيزات و صنايع وابسته ارائه مي شود و در معرض ديد علاقه مندان قرار گرفته است.

اين نمايشگاه در سه حوزه " ابزار و تجهيزات و ادوات ماشين سازي"، " سازندگان طلا و جواهر، سنگهاي قيمتي و نيمه قيمتي" و " فروش و بازرگاني" برگزار شده است.

همچنین اتاق اصناف ایران، کمیسیون طلا و جواهر و اتحادیه های طا و جواهر استان تهران، اصفهان، یزد، همدان و تبریز و سایت های زرین، طلا نیوز، دو بوری، اونس و مجله طلا و جواهر  حامیان معنوی این نمایشگاه می باشند.

برگزاری این نمایشگاه برای اولین بار در سطح بین الملل در کشور، حضور طلای موته اولین تولید کننده شمش طلا در کشور و همچنین حضور شرکت روبینا کیش، تنها کارخانه تولید کننده زیور آلات در کیش از ویژگی های عمده و شاخص این نمایشگاه است.

گفتنی است کشور ایران جزو 10 کشور پر مصرف این صنعت در جهان می باشد.