دکتر خلخالی در مراسم گشایش کنگره آموزشی آندوسكوپي مغز؛

گسترش گردشگری سلامت در کیش از اهداف ویژه مهندس مونسان است

مراسم گشایش کنگره آموزشی آندوسكوپي مغز ETV جمعه 21 آذر با حضور جمعی از متخصصان و جراحان مغز و اعصاب کشور در کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، در این مراسم رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش با بیان اینکه  در بدو  ورود مهندس مونسان به  سازمان منطقه آزاد کیش و ابلاغ اولویت های وی ارتقا سطح بهداشت ودرمان جزیره در دستور کار قرار گرفت، تجهیز بیمارستان، تعامل با نخبگان پزشکیداخلی و خارجی و گردشگری سلامت از جمله برنامه های اجرا شده در این راستا ذکر کرد.  

دکترخلخالی با اشاره به ارتقاء درمانگاه کیش به بیمارستان  گفت: با تجهیزاوراژانس، ای سی یو،  سی سی یو و آزمایشگاه بیمارستان دارای سه فاز شد. 

رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش وجود مرکز بین المللی کبد و هپاتیت، پوست وزیبایی و مشاوره ژنتیک، اطفال و چشم را از دیگر ویژگی های بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش ذکر کرد.

دکترخلخالی با اشاره به سرمایه گذاری عظیم دیگر کشورها در حوزه گردشگری سلامت، تبدیل کیش به مرکز گردشگری سلامت منطقه را از اهداف ویژه سازمان ذکر کرد.  

ویاعتقاد ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، حضور و نگاه ویژه وی به بحث گردشگری سلامت، نبود ترافیک در جزیره، هوای مطلوب، امنیت، فضاهای تفریحی و گردشگری و هزینه های پایین درمان را از ویژگی های جزیره کیش در دستیابی به این هدف عنوان کرد.

دکترخلخالی با اشاره به اهمیت سلامت کیشوندان، راه اندازی بیمارستان الکترونیک، کارتالکترونیک سلامت و بیمه کیشوندان را از جمله اقدامات پیش رو دانست.

وی دیگر برنامه های در دست اقدام بیمارستان  را گسترش مرکز بین المللی کبد،زیبایی پوست و مو، لاپارسکوپی، مراکز جراحی قلب، مغز و چشم  بيان کرد.  

گفتنياست كارگاه آموزش جراحي آندوسكوپي مغز ETV  با حضور پرفسوررحمت و دکتر امیدوار رضایی و 70 نفر از جراحان و پزشکان مغز به نام کشور به همت جامعه جراحان مغز و اعصاب ايران، بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش و سازمان منطقه آزاد كيش  در سالن همايش شماره 1 بيمارستان كيش در روزهای جمعه و شنبه 21 و22 آذرماه در حال برگزاری است.