گردهمایی 50 شرکت دانش بنیان صادراتی حوزه سلامت کشور در کیش

گردهمایی 50 شرکت دانش بنیان صادراتی حوزه سلامت کشور در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، گرد همایی 50 شرکت دانش بنیان صادراتی حوزه سلامت کشور 19 مرداد در جزیره کیش برگزار می شود.

در این همایش بررسی موانع و مشکلات صادرات و محصولات دانش بنیان، الزامات و راهکارهای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان، بررسی موانع و راهکار های استفاده از ظرفیت انتقال دانش فنی، نقش استاندارد های بین المللی در توسعه صادرات محصولات دانش بنیان، معرفی حمایت ها و مشوق های سازمان منطقه آزاد کیش در زمینه توسعه محصولات دانش بنیان، معرفی شرکت های دانش بنیان صادراتی حوزه سلامت و بررسی و ارایه راهکارهای موثر در توسعه صادرات محصولات دانش بنیان و انتقال تکنولوژی در حوزه سلامت محور های برگزاری این گرد همایی است.

در این مراسم یک روزه که صبح پنج شنبه 19 مرداد در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، رییس سازمان غذا و دارو و رییس اداره کل تجهیزات پزشکی سخنرانی می کنند.

 پس از گرد همایی نیز عصر پنج شنبه شرکت کنندگان از شرکت های دانش بنیان مهان مد میمه، کیش مدیفارم و همانند ساز بافت کیش دیدن می کنند.

گفتنی است با تصمیم شورای سیاستگذاری و تمهیدات اندیشیده شده در جهت افزایش فعالیت شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت در کیش، کارت عضویت افتخاری مرکز رشد بین المللی فناوری سلامت کیش به شرکت کنندگان این گرد همایی اعطا می شود.