گرامیداشت روز 13 آبان در جزیره کیش

مراسم راهپیمایی 13 آبان روز مبارزه بااستکبار جهانی با حضور ساکنان و گردشگران جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور جمع گسترده ای از ساکنان و گردشگران جزیره کیش ساعت 9 و سی دقیقه صبح یکشنبه 13 آبان از میدان ساحل آغاز شد.

بر اساس این گزارش مردم ولایتمدار جزیره کیش که همزمان با سراسر ایران اسلامی برای تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب در راهپیمایی 13 آبان شرکت کرده بودند در کنار امام جمعه و همچنین امام جماعت اهل سنت جزیره کیش، معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، مسئولان نظامی، انتظامی ومدیران و مسئولان سازمان ها و نهادهای مختلف با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و الله اکبر بار دیگرانزجار خود رااز توطئه های استکبار جهانی و دیگر دشمنان کشور اعلام کرده و بر پایبندی خود به اصول نظام و انقلاب اسلامی تاکید کردند.

 حضورچشمگیر گروه های مختلف سنی دانش آموزان در این مراسم نیزجلوه زیبایی ازعزم جزم نسل جوان و آینده ساز میهن اسلامی را برای حفظ دستاوردهای ارزشمند انقلاب به تصویر می کشید.     

راهپیمایی کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها تصاویر امام خمینی(ره) نقش بسته ویا شعارهایی با مضمون حضور جوانان در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی و دفاع از آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نوشته شده بود مسیرمیدان ساحل تا اسکله تفریحی را پیمودند.

در پایان نیز در جمع پرشور ساکنان و گردشگران قطعنامه مراسم 13 آبان قرائت شد و حاضران با سردادن شعار مرگ برآمریکا مفاد قطعنامه را تایید کردند.