کیش کارت؛ پاسخی به مطالبه چند ساله کیشوندان

کیش کارت با هدف ارائه خدمات ویژه به شهروندان جزیره کیش صادر می شود.

به گزارش روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مدیرفناوری اطلاعات وارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش دراین خصوص گفت: یکی از تاکیدات دکتر انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بدو فعالیتش دراین جزیره مرجانی طراحی مدلی برای ارائه خدمات ویژه به شهروندان این جزیره است. با این هدف طرح کیش کارت به عنوان کارتی اعتباری با قابلیت های مختلف برای شهروندان جزیره کیش اجرایی شد.

امیر سوداگران افزود: کیش کارت با انجام خدمات بانکی می تواند جایگزین تمامی کارت های بانکی شود و علاوه بر تجمیع این کارت ها و عملکرد به عنوان کارت شناسایی، خدمات اقتصادی و درمانی نیز از بستر این کارت به شهروندان ارائه می شود.

وی تصریح کرد: از دیگر مزیت های این کارت این است که شهروندان با دریافت کیش کارت می توانند از بخش کیف پول الکترونیکی اپلیکیشن آی کیش برای پرداخت ها وخریدهای اینترنتی خود نیز استفاده کنند.

مدیر فناوری اطلاعات وارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش گفت: افزایش خدمات دهی کیش کارت از دیگر برنامه های در دست پیگیری است و با این هدف با بسیاری از برترین فعالان اقتصادی ،گردشگری ، خدماتی و ارائه دهندگان کالا وخدمات درجزیره کیش و سراسر کشور در حال مذاکره هستیم تا شهروندان جزیره کیش بتوانند با استفاده از کیش کارت در این جزیره و سراسر کشور  از تخفیف ها وخدمات ویژه ای بهره مند شوند.

گفتنی است شهروندان جزیره کیش برای دریافت کیش کارت می توانند به نشانی Card.Kish.ir مراجعه کنند و با درج کد کارت کیشوندی یا شماره مجوز اقتصادی و یا کد بیمه خدمات درمانی صندوق رفاه ضمن تایید سکونت وزندگی در جزیره کیش، مراحل ثبت نام این کارت را انجام دهند.