کیش میزبان همایش فناوری و تجهیزات مقابله با آلودگی های دریا

همزمان با روز ملی خلیج فارس همایش فناوری و تجهیزات مقابله با آلودگی های دریا 10 اردیبهشت در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، همایش تجهیزات پیشرفته محیط زیستی مقابله با آلودگی های دریا با هدف ارائه تازه ترین تجهیزات و فناوری های حفظ محیط زیست دریایی و کاهش و مقابله با آلودگی های نفتی در دریا  ساعت 8 و سی دقیقه دوشنبه دهم اردیبهشت در هتل مارینای کیش آغاز می شود.

این همایش یک روزه با حضور بیش از 70 نفر از نمایندگان شرکت های سازنده تجهیزات پیشرفته مقابله با آلودگیهای دریا به ویژه آلودگی های نفتی و کارشناسان و متخصصان این حوزه ازایران ، برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و هلند برگزار می شود.

 حفظ محیط زیست دریایی، تازه ترین روش های جمع آوری مواد نفتی از سطح آب دریاه و اقیانوس ها و معرفی پیشرفته ترین تجهیزات ساخته شده در این خصوص از جمله محور های این همایش است .

این همایش که به همت نمایندگی شرکت هلندی فرو سلوشن در خاورمیانه و با حمایت سازمان بنادر و دریانوردی ایران برگزار می شود شامل دو بخش خواهد بود . درنخستین بخش کارشناسان داخلی و خارجی راهکارهای علمی و عملی مقابله با آلودگی های نفتی در دریا را ارائه می کنند و پس از آن در یک بخش کارگاهی تازه ترین تجهیزات ساخت کشور هلند برای مقابله با آلودگی های نفتی در دریا در بندرگاه تجاری کیش به نمایش درخواهد آمد.