کیش میزبان اولین نمایشگاه بین المللی عینک سازی، اپتومتری و تجهیزات وابسته

اولین نمایشگاه بین المللی عینک سازی، اپتومتری و تجهیزات و ابسته در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش اولین نمایشگاه بین المللی عینک سازی، اپتومتری و تجهیزات وابسته 5 تا 8 آذر ماه امسال به مدت 4 روز در جزیره کیش برگزار می شود.

انتقال تکنولوژی به تولید کنندگان داخل کشور و جذب سرمایه گذاران خارجی در صنعت اپتیک اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه تخصصی با حضور شرکت های داخلی و خارجی است.

با برگزاری اولین نمایشگاه بین المللی عینک سازی، اپتومتری و تجهیزات وابسته و جذب بازدید کنندگان خارجی از کشورهای منطقه گامی بلند در جهت صادرات تولیدات داخلی و برقراری ارتباطات تجاری با  کشورهای منطقه برداشته می شود.

همچنین درحاشیه برپایی این نمایشگاه اولین همایش بین المللی فرصت های پیش رو در تجارت اپتیک در سالن همایش های بین المللی جزیره کیش برگزار می شود.

دراین همایش سخنرانان مطرح داخلی و خارجی به بررسی فرصت های موجود در تجارت اپتیک و راه های استفاده از این فرصت ها خواهند پرداخت.

برگزاری اولین مسابقه تخصصی طراحی عینک با هدف ترغیب سرمایه گذاران داخلی برای ورود به عرصة تولید عینک و همچنین شناسایی استعدادهای بالقوه در این زمینه از دیگر برنامه های این نمایشگاه است.

افزایش سطح دانش و آگاهی فعالان صنعت اپتیک از دیگر نیازهای ضروری برای پیشرفت و ارتقاء این صنعت است که در این راستا٫ سمینارهای آموزشی متعددی با همکاری یک شرکت اسپانیایی برای بازدیدکنندگان برگزار می شود.