کیش میزبان 32 همایش بین المللی و ملی در سال جاری

جزیره کیش در سال 95 میزبان برگزاری 32 همایش بین المللی و ملی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جزیره کیش به پشتوانه ظرفیت های طبیعی و امکانات ایجاد شده، دارای پتانسیل های خوبی در بخش گردشگری است. گردشگری علمی و تخصصی نیز یکی از بخش هایی است که همواره در این جزیره مرجانی مورد توجه بوده است.

در این راستا، در سه ماه نخست امسال جزیره کیش، میزبان برگزاری 15 همایش از جمله کنفرانس ایکائو، روز ملی خلیج فارس، گرامیداشت روز معلم، همایش جانبی نمایشگاه عمران و ساختمان و همایش فرصت های سرمایه گذاریICT  بود که با استقبال شرکت کنندگان داخلی و خارجی روبرو شد.

همچنین، همایش های جانبی نمایشگاه هوایی و هوانوردی، فرصت های سرمایه گذاری، بورس و بیمه، دریایی و دریانوردی ، انرژی و تکنومارکتینگ  از جمله مهمترین همایش هایی است که در طول سال جاری برگزار می شود.

مرکز همایش های بین المللی با در اختیار داشتن 6 سالن چند منظوره  همراه با امکانات جانبی و کاملا مجهز در فضایی به وسعت 13000 متر مربع احداث شده است که میزبان برگزاری انواع جلسات، همایش ها، سمپوزیوم ها، کنگره های علمی و سایر گردهمایی داخلی و خارجی به شمار می آید. از مزایای ویژه این مرکز واقع شدن در محیطی آرام واقع در نوار ساحلی  جزیره زیبا و مرجانی کیش است.

شایان ذکر است، در سال 94 تعداد 180 همایش و گردهمایی و 14 نمایشگاه بین المللی و ملی در جزیره کیش برگزار شد.