دبیرستاد نوروزی کیش:

کیش در شرایط عادی است و در صورت بارندگی کمپ های سر پوشیده آماده خدمات دهی هستند

مجید ملا نوروزی گفت: جزیره کیش در شرایط عادی و آب و هوای بهاری بسر می برد و در صورت بارندگی آماده اسکان گردشگران درکمپ های مسقف هستیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مجید مولانوروزی دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش با اشاره به افزایش 8 درصدی آمار ورود گردشگران از مسیر هوایی به جزیره گفت: از 25 اسفند 97 تا پایان 5 فروردین 98 بیش از 127 هزار و 700 مسافر از شهرهای مختلف کشور به جزیره کیش سفر کرده اند. همچنین در این ایام بیش از 11 هزار و 250 خودرو نیز از مسیر دریایی به جزیره کیش وارد شده اند.

وی افزود: در چند روز اخیر با توجه به بارندگی ها و جاری شدن سیل در بعضی از شهرهای کشور شاهد برخی شایعات هستیم که در خصوص جزیره کیش اعلام می کنیم این منطقه گردشگری کشور در شرایط آب و هوایی بسیار خوب بسر می برد و حتی در صورت بارندگی زیاد هم جزیره کیش به دلیل نداشتن ارتفاعات به هیچ وجه در معرض خطر سیل نیست لذا نگرانی در این خصوص در جزیره کیش وجود ندارد.

ملانوروزی در ادامه با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای مواقع بارندگی پیش بینی شده است اظهار داشت: کمپ های اسکان مسقف برای شرایط بارندگی در جزیره کیش آماده خدمات دهی هستند که کمپ خانوادگی مسقف در سالن نمایشگاهی وکمپ مجردی مسقف در دو سالن ورزشی آماده شده است. مدارس کیش نیز به فرهنگیان و ایثارگران خدمات اسکان ارائه می کنند.

وی در پایان تصریح کرد: سامانه 124 مربوط به رسیدگی به شکایات امسال بسیار جدی به مطالبات شهروندان و گردشگران رسیدگی می کند و ظرف مدت زمان 30 دقیقه موضوع مورد شکایت، توسط کارشناسان پیگیری شده و نتیجه به تماس گیرنده اعلام می شود.