دکتر مونسان در نشست با اعضای هیئت مدیره جامعه بازاريان وبازرگانان كيش تاكيد كرد؛

کنترل قیمت وكيفيت اجناس در بازارهای کیش زمينه حفظ وتوسعه گردشگري خريد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درنشستي با اعضاي هيئت مديره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش بر کاهش قیمت وافزايش كيفيت اجناس در جهت استقبال بیشتر گردشگران از سفربه جزیره کیش تاکید كرد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، دکتر مونسان در این نشست با اشاره به این که یکی ازمهمترین عوامل جذب گردشگر در کنار وجود امکانات تفریحی و گردشگری ، عرضه کالای مرغوب با قیمت مناسب در بازارهای جزیره است ، افزود : ارائه کالا هاي بي كيفيت  با قیمت نا مناسب در بازارهای کیش، ضمن كم كردن تعداد گردشگران جزیره با عث مي شود در آینده تنها گردشگری تفریحی در جزیره وجود داشته باشد و با از بين رفتن جايگاه گردشگری خرید، سفرهای خارجی جايگزين گردشگران براي خريد محصولات با كيفيت و برند می شود .

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در همین راستا با اشاره به ایجاد زیرساخت های ارتباطی با کشور ترکیه در عرصه های اقتصادی و گردشگری طی ماه های اخیر، از تسهیلات سازمان به بازاریان برای واردات برندهای مطرح ومعتبرخارجی و عرضه در بازارهای کیش خبر داد .

دکتر مونسان همچنین با تاکید بر جایگاه ویژه شورایعالی گردشگری در سازمان منطقه آزاد کیش در جهت رفع موانع موجود در مسیر توسعه کیش ، از اعضای جامعه بازاریان خواست با کمک تمامی فعالان اقتصادی و گردشگری جزیره در جهت خلق ایده های جدید و راهگشا تلاش كرده و پس از تصویب در این شورا در جهت تحقق واجرايي شدن بهترین ایده ها اقدام كنند .

مدیرعامل جامعه بازیریان و بازرگانان کیش نیز در این نشست با اشاره به برنامه جدی سازمان منطقه آزاد کیش برای ارائه توانمندی های کیش در زمینه های اقتصادی ، گردشگری و عمرانی از طرف بازاریان کیش از  این رویکرد جدید و موثر تقدیر کرد و برای هر گونه همکاری از سوی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در جهت توسعه جزیره کیش اعلام آمادگی نمود . 

در ادامه این نشست سایر اعضای هیئت مدیره جامعه بازاریان ضمن تقدیر از رویکرد سازمان منطقه آزاد کیش در تعامل جدی با جوامع و اصناف کیش به تشریح دغدغه های خود درباره ارتقاء روزافزون جایگاه جزیره کیش پرداختند .

سامان دهی موضوع مالیات در کیش ، استقرار اتاق بازرگانی در جزیره ، کاهش هزینه های سفر به کیش ، مشارکت جوامع در برگزاری جشنواره های کیش ،  مشارکت عمومی در حل مشکل ترافیک کیش و ایجاد تسهیلات جهت استقرار بانک های بین المللی در جزیره از مهمترین موضوعات مطرح شده توسط اعضای هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در این جلسه بود .