کمپ های نوروزی کیش آماده اسکان گردشگران

رئیس ستاد اسکان و رفاهی نوروز 97 از آمادگی کمپ های خانوادگی و مجردی برای اقامت گردشگران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا محمدی مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش و رئیس ستاد اسکان و امور رفاهی نوروز 97 با اعلام اینکه کمپ های نوروزی از یکشنبه 27 اسفند آماده پذیرش گردشگران هستند گفت: امکانات رفاهی مناسبی در کمپ مسافری خانوادگی واقع در پشت مصلی و کمپ مجردی در مجموعه ورزشی المپیک آماده شده تا رفاه گردشگران ساکن درکمپ ها تامین شود.

محمدی افزود: در کمپ خانوادگی که ظرفیت بر پایی 3هزار چادر مسافری را دارا است، 228 چشمه حمام و سرویس بهداشتی، دو سوپرمارکت، یک میوه فروشی و یک مرکز توزیع غذای گرم پیش بینی شده است. 

رئیس ستاد اسکان و امور رفاهی با بیان اینکه اجاره هر چادر شبی 40 هزار تومان است تاکید کرد: اجازه برپایی چادر شخصی صرفا در کمپ ها وجود دارد و مبلغ 20 هزار تومان نیز بابت برپایی چادر شخصی در کمپ ها در نظر گرفته شده است.

وی گفت: طبق سنوات قبل کمپ مجردی در مجموعه ورزشی المپیک دایر است.  این کمپ با ظرفیت 500 چادر، بالغ بر 250 چشمه حمام و سرویس بهداشتی و یک سوپر مارکت، گردشگران مجرد را پذیرش می کند.

محمدی یاد آور شد: در صورت بارش باران در این ایام، ستاد بحران، گردشگران کمپ ها را به کمپ مسقف واقع در نمایشگاه بین المللی جنب فرودگاه کیش منتقل خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش گفت: امسال نیز یکی از مدارس کیش به کمپ جانبازان و ایثارگران اختصاص دارد مدرسه ابن سینا واقع در منطقه میرمهنا آماده پذیرش خانواده های جانبازان و ایثارگران است.

لازم به ذکر است، پذیرش مسافران بدون خودرو در کمپ های چادری صرفا با ارایه بلیت سفرهای دریایی و یا بلیت رفت و برگشت هوایی میسر خواهد بود.