مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش :

کاریز مجموعه ای کم نظیر است که باید به مجموعه ای بین المللی تبدیل شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از شهر زیر زمینی کاریز، این مجموعه را کم نظیر دانست و بر بین المللی شدن آن تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش دکتر مظفری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در دومین روز کاری خود، با حضور در مجموعه تاریخی کاریز کیش گفت: کاریز مجموعه ای کم نظیر است که باید به مجموعه ای بین المللی تبدیل شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش شامگاه پنجشنبه 15 آذر ماه جاری به همراه فریدون همتی استاندار هرمزگان، عبد المحمد زاهدی استاندار قزوین و خانم حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، از شهر زیر زمینی کاریز بازدید کرد.

دکتر مظفری پس از بازدید از بخش های مختلف این مجموعه که قدمتی طولانی دارد، در یادداشتی در دفتر خاطرات این مجموعه نوشت: عمق توجه به تاریخ و فرهنگ در شهر زیر زمینی کاریز توسط انسانی فرهیخته و زحمتکش نشان از سخت کوشی نسل های گذشته دارد که بنیان گذار ساخت قنات در این سرزمین کهن ایران عزیز بوده اند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در این یادداشت همچنین متذکر شده اند از جناب مهندس حسینی می خواهم برنامه ریزی نماید تا با برنامه ای توسعه ای این مجموعه کم نظیر را تبدیل به مجموعه بین الملل بزرگ نماید و قطعا سازمان منطقه آزاد کیش از این مجموعه اقدامات با تمام وجود استقبال می نماید و کمک خواهد کرد.

یادآوری می شود مجموعه فرهنگی تاریخی شهر زیر زمینی کاریز کیش که به مدیریت مهندس منصور حاجی حسینی اداره می شود روزانه پذیرای صدها گردشگر داخلی و خارجی است.