پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش به مناسبت گرامیداشت روز جهانی هلال احمر

فراررسيدن 18 ارديبهشت روز جهاني هلال احمر و صليب سرخ را به اعضاي ايثارگر و سخت كوش اين نهاد مردمي تبريك و تهنيت مي گويم .

به نام خدا

فراررسيدن 18 ارديبهشت روز جهاني هلال احمر و صليب سرخ  را به اعضاي ايثارگر و سخت كوش اين نهاد مردمي تبريك و تهنيت مي گويم .

انسان در جايگاه اشرف مخلوقات در طول هزاران سال همزیستی به فراست دریافته است که آرامش همگانی و برخورداری از خشنودی باطنی جز به مدد  یاری رسانیدن به همنوعان در شرایط بحرانی ميسر نيست.

بقاي تمدن ها و فرهنگ ها درگوشه و كنار جهان پهناور امروز نيزحاصل همين نگرش و تلاش انسان براي كمك به ديگر همنوعان و ياري رساندن به آنان در شرايط دشوار است.

 جمعیت هلال احمر كشورمان نيز به مدد آموزه هاي ديني و پيشينه غني فرهنگي مردمان اين مرز و بوم ، يكي از فعال ترين نهادهاي مردم ياراست كه تاكنون در موقعیت های ایجاد شده ناشی از سوانح طبیعی، تأثیرگذاري خود را در كمك  رساني به آسيب ديدگان در داخل و خارج از كشوربه  زيباترين شكل ممكن ثابت كرده است.

جمعيت هلال احمر جزيره كيش نيز با بهره مندي از نيروهاي جوان و با انگيزه همواره اماده خدمات رساني به هموطنان بوده است و با توسعه  تجهيزات و ارتقاء سطح توانمندي علمي و عملي اعضاء تلاش كرده است تا اين  مسئوليت خطير را به بهترين شكل ممكن به انجام رساند.

با پاسداشت مجدد این روز و تقدیر از تمامي فعالان عرصه امدادرساني و اعضاي جمعيت هلال احمر كشور سعادت و سلامتی  اين انسانهاي نوع دوست و فداكار را از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارم