به نام خدا

نظام جمهوری اسلامی ایران درطول 4 دهه، عزت و اقتدار خود را مرهون تلاش انسان های اندیشمند و ایثارگری است که سیره و منش آنها ، خدمت بی ادعا بود. نخستین هفته شهریور و سالروز شهادت دو یار دیرینه امام (ره) شهیدان رجایی و باهنر که نمادهای ماندگاری از خدمتگزاری خالصانه به هموطنان هستند در تقویم ایران اسلامی مزین به هفته دولت است. مجالی کوتاه اما گرانقدر برای پاسداشت زحمات ایرانیان بلند همت و فداکاری که درجهت پیشرفت و سرافرازی میهن اسلامی جان خویش را درطبق اخلاص نهاده و ازهیچ کوششی فروگذارنکردند.

بی شک این هفته فرصت مغتنمی است تا با اطلاع رسانی درخصوص ثمرات و تلاش خدمتگزاران نظام اسلامي، بكوشيم فضاي نشاط، اميد و همدلي در جامعه اسلامي قوت گيرد.

خداوند سبحان را شاکریم که در هفته دولت، آغاز عملیات اجرایی و یا گشايش چندين طرح عمراني، اقتصادی، گردشگری و علمی در جزيره كيش، لبخند رضايت را برلبان ساكنان و گردشگران خونگرم اين ديار مي نشاند. اگرچه اعتقاد داریم که درمسیر بهره مندی کامل ازظرفیت های جزیره کیش و رسیدن به جایگاهی شایسته درعرصه ملی و بین المللی، هنوز راهی طولانی پیش رو است، اما حرکت مستمر کیش درمسیرتوسعه، ضمن اینکه انگیزه تلاش برای پیشرفت این خاکپاره زیرخیز ایران را در دل دوستداران وساکنانش دو چندان می کند، مبين تعامل گسترده مسئولان، ساكنان و فعالان اقتصادی در جهت تسريع رونق و آباداني این منطقه آزاد تجاری- صنعتی و پیشرفت ایران عزیز است.

با تبریک هفته دولت خدمت ساکنان و گردشگران گرانقدرجزیره زیبای کیش و تمامي تلاشگرانی که با همت و بی منت در مسیر آباداني ايران عزيز همت گماشته اند، امیدوارم در سايه لطف پروردگار مهربان بتوانيم با همت و تلاش درجهت کارآمدی بیشتر دولت و نظام و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی گام برداریم .

 سعادت روزافزون همه خدمتگزاران خدوم نظام اسلامي را از درگاه خداوند متعال خواستارم .

     

                                                                            غلامحسین مظفری

                                                                      مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش