سالگرد ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و قيام خونين 15 خرداد بر ملت شریف و متعهد ایران اسلامي به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تسلیت و تعزیت باد.

نام انقلاب شكوهمند اسلامي ايران همواره با نام رهبر حكيم و قاطع، حضرت امام خميني عجين شده است. بزرگ مردي كه تنها به پشتوانه ايمان و اعتقاد و آزادگي و به مدد محبت هميشه ماندگارش در دلهاي ايرانيان، كاخ  حكومت ستم شاهي را ويران كرد و فصل نويني فراروي تاريخ ايران گشود.  قیام خونین 15 خرداد نيز نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. روزي كه جمعي از مردان و زنان انقلابي و ايثارگر جان خويش در طبق اخلاص نهاده و به تأسي از مولاي خود حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و با نثار خون خود سند آزادگي و استقلال مردمان اين مرز و بوم را امضاء كردند.

امسال با فرا رسيدن 14 و 15 خرداد ياد و خاطره رهبر حكيم انقلاب و پير فرزانه امام خميني (ره)  و جمعي از شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي را گرامي داشته و بار ديگر با آرمانهاي امام و انقلاب بيعت مي كنيم.

در پايان از پيشگاه  خداوند منان شادي روح تمامي اين بزرگواران را مسئلت مي نمائيم و اميدواريم که به واسطه لطف بیکران الهی و در پرتو عنایات حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا، ايران اسلامي همواره به عنوان نمونه شايسته يك كشور اسلامي سردمدار عدالت و برابري و حافظ صلح و دوستي بوده و در تمامي عرصه هاي علمي و فرهنگي  پيشرو باشد.

                                                                                    علی اصغر مونسان

                                                                            مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش