به نام خدا

برگزاري تور جهاني واليبال ساحلي براي نخستين بار در كشور به ميزباني جزيره كيش رويداد ارزشمندي است كه نشان از رشد توانمندي‌هاي ورزشي كشور براي حضوري موثر در عرصه‌هاي بين المللي دارد.

ميزباني جزيره كيش براي اين مسابقات جهاني به مدد تامين زير ساخت‌هاي مناسب، امكانات استاندارد ورزشي و هتل‌ها و اماكن اقامتي مدرن ميسر شده است. كيفيت مناسب ماسه‌هاي ساحلي جزيره كيش و قرار گرفتن زمینهای والیبال ساحلی در کنار سواحل نيلگون خليج فارس از مزیت‌های منحصر بفرد اين مسابقات در جزيره كيش است. ضمن اينكه اين رويداد فرصت گرانقدري است تا با معرفي توانمندي‌ها، جاذبه‌هاي گردشگري و زيبايي‌هاي طبيعي اين جزيره مرجاني به نمايندگان بيش از 24 كشور، زمينه برگزاري رقابت‌هاي مطرح ورزشي و اردوي تيم‌هاي بين المللي فراهم شده و حركت در مسير توسعه توريسم ورزشي تسهيل و تسريع شود.

در اين راستا سازمان منطقه آزاد كيش كه در كوتاهترين زمان در جهت استاندارد سازي زمين‌هاي واليبال ساحلي و فراهم كردن شرايط مناسب برگزاري اين رقابت‌هاي بين المللي از تمام ظرفيت‌هاي خويش بهره برده است تلاش مي‌كند تا با ميزباني شايسته اين رقابت‌ها برگ زريني بر افتخارات ورزشي كشورمان بيفزايد.

بي شك پوشش رسانه‌اي اين مسابقات و پخش زنده رقابت‌ها در 50 كشور خارجي، بستر مناسبی برای معرفی پتانسیل‌های ورزشی و گردشگری جزیره کیش است.

اميد است ساكنان خونگرم و گردشگران با ذوق جزيره كيش با حضور در محل برگزاري اين مسابقات و تشويق ملي‌ پوشان كشورمان موجب دلگرمي ورزشكاران ايران اسلامي و برگزاري هرچه باشكوه تر اين رقابت‌ها شوند.

در پايان برگزاري تور جهاني واليبال ساحلي در جزيره كيش را به تمامي ورزشكاران و دست اندركاران اين رويداد مهم ورزشي تبريك عرض نموده و براي تمامي ميهمانان به ويژه ورزشكاراني كه از اقصي نقاط جهان ميهمان جزيره كيش هستند اقامتي خوش و خاطره‌ انگيز را در نگين زيباي خليج فارس آرزو دارم.

از درگاه خداوند منان براي يكايك شركت كنندگان در اين رقابت‌ها به ويژه ملي پوشان عزيز ايران اسلامي سرافرازي و موفقيت مسئلت دارم.