پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت وفات حضرت زینب (س)

سالروز رحلت حضرت زينب كبري (س) دختر گرامي حضرت علي بن ابيطالب امام العارفين(ع) را به همه شيفتگان خاندان عصمت و طهارت، بويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تسليت عرض مي نمايم.

حضرت زینب کبری (س) برجسته ترين نمونه زني فداكار و ايثارگر و مسلماني مبارز و متعهد است که عظمت حضور زنان را در یکی از مهمترین نهضت هاي تاريخ بشريت به تصوير مي كشد. چگونگي مبارزه اين بانوي بزرگوار با يزيديان، پايداري واقعه كربلا را تضمين كرد. خواهر گرامي سرور و سالار شهيدان كربلا حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) كه پس از تحمل مصائب فراوان در نهضت عاشورا، با عظمتي خیره‌ کننده در برابر دشمن ايستاد. خطابه تاريخي ايشان، دشمنی را که به ظاهر در ميدان جنگ پيروز شده و بر تخت خون تکیه زده بود در کاخ سبز امويان، چنان خوار و زبون ساخت كه داغ ننگ ابدی بر پيشاني خاندان بني اميه جاودانه و صداي حقانيت سپاه اسلام در واقعه كربلا در سطر سطر تاريخ جهان ماندگار شد.

امروزه براي دستيابي به سعادت دنيا و آخرت، بيش از هر زمان ديگر نيازمند تامل و تفكر در سيره زندگي بزرگان دين و خاندان مكرم اهل بيت عليهم السلام هستيم. اميد که در سايه الطاف الهي بتوانيم منش اين بانوي صبور و ايثارگر را سرلوحه برنامه‏ زندگى خویش در عرصه های گوناگون فردی و اجتماعی قرار داده و در مسير حق و حقيقت حركت كنيم.


                                                                                                                                                                                                                     علي اصغر مونسان

                                                                                                                                                                                             رئيس هيات مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش