بسم الله النور


فرا رسیدن لیالی قدر و سالروز شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) را به ساکنان و گردشگران جزیره کیش و تمامی ارادتمندان و سوگواران آن حضرت تسلیت و تعزیت می گویم.

شب‌هاي قدر و هنگامه نزول قرآن از راه رسيد و بندگان را فرصتی ارزشمند فراهم شد تا در این ليالي پر نور بار ديگر آینه دل از زنگار گناه و معصیت، پاک کرده و دمي را در سايه بندگي و عبوديت، به تزکیه نفس و رسيدن به خلوص معنوي سپري کنند.

بندگان مخلص خداوند در این شب های اشک و دعا و استغاثه، سوگوار مولای عدالت گستری هستند که در محراب عبادت با شمشیر نفاق و کینه به خون نشست تا ندای فزت و رب الکعبه اش در ورای قرون و اعصار، زیباترین تجلی اخلاص و بندگی باشد. بزرگ مردی که ملائک شهامت و رشادت او را در خيبر و خندق و بدر و حنين ستودند. او که با سيره و سبک زندگي خود در همه عرصه ها درس آزادگي، گذشت، فداکاري، عدالت محوری و حق طلبی را به جهانیان آموخت. اينک که در شب‌هاي پر برکت قدر بار ديگر توفيق عبادت و بندگي و بهره‌گيري از معنويات خوان گسترده الهي نصيب همه بندگان شده، با ياد مولی الموحدین حضرت علي (ع) زير باران رحمت “ليله القدر” مي‌ايستيم تا جان‌هايمان تطهير شود و با درک درستی از ماموریت انسان در جهان هستی راه خویش را به سوی سعادت دنیا و آخرت هموار کنیم.

اميد که با پيروي از منش و سيره حضرت اميرالمومنين(ع) توفیق دستگيري از نيازمندان و ياري محرومان را یافته و در زمره رهروان واقعی آن حضرت قرار گیریم.


غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیر عامل