بسم الله النور


سالروز شهادت، حضرت امام محمّد تقی عليه السلام نهمين  ستاره درخشان سپهر ولايت و امامت  را به تمامي مسلمانان و شيعيان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تسليت عرض مي كنم.

فرزند بزرگوار حضرت ثامن الحجج، نهمین مقتدای ایمان و رستگاری كه با درايت و شجاعتي بي نظير برگزاري جلسات مناظره و مباحثه و تربیت شاگرداني توانمند در حوزه علوم ديني را به عنوان موثرترين روش براي مبارزه با دشمنان دين و تحکیم و گسترش تشیع و تقویت فرهنگ شیعی برگزيدند. بدون شك در فضاي خفقان حكومت عباسي جلسات مناظره حضرت جواد الائمّه علیه السلام و پاسخ های صریح و روشن علمی ايشان به پرسش های تمام دانشمندان آن زمان و طرح مسئله های علمی جدید و مبارزه روشنگرانه با فرقه های ضاله، نقشي بي بديل در صيانت از دين مبين اسلام و حفظ خط فکری تشیع داشت. 

 از منظرحضرت جواد الائمه (ع) علم و دانش یكى از مهمترین عوامل رسیدن به كمالات عالى دنیوى و اخروى بود و از اينرو پيروان خود را به تحصيل علم و دانش توصيه و تشويق مي كردند.

اميد است که در سايه الطاف الهي و با تأسی به آن امام همام، خود را به زيور علم و ايمان بیاراییم و كسب معرفت و دانش را سر لوحه برنامه‏ زندگى خویش در عرصه های گوناگون فردی و اجتماعی قرار دهیم.

علي اصغر مونسان

رييس هيات مديره ومديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش