السلام علیک یا فاطمة الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

 فرا رسيدن ايام حزن انگيز فاطميه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به تمامي محبان اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام تسليت عرض مي نمايم .

دهه فاطمیه روزهاي غمبار سوگواري بر شهادت بزرگ بانويي است كه معیار فضایل بود و همگان را به پارسایی و پایداری فرا می خواند. حضرت زهراي مرضيه (س)  ام ابيها بود و تكيه گاه پيامبر عظيم الشان السلام، و بزرگ ترين آموزگار بانوان جهان. او كه در دوران حيات خويش نمونه عصمت و صبر و ايثار بود و با شهادت مظلومانه و سيره زندگي خود به جهانيان آموخت هر كس به ريسمان الهي و خاندان نبوت تمسک جويد، بي ترديد راه حق و حقيقت را برگزيده است و تا هميشه تاريخ در اذهان بيدار دلان جهان زنده خواهد ماند.  

شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه اي تاريخي نيست؛ بلكه آموزه اي متعالي در باب دفاع از آرمان هاي ديني و ارزش هاي اسلام ناب محمدي (ص) است. در جزيره كيش نيز امسال همانند سال هاي قبل مراسم سوگواري دهه فاطميه با حضور حداكثري مردم ديندار، داغداران بزرگ بانوي اسلام و گردشگران متعهد و خداجو در مساجد، حسينيه ها و تكايا برگزار مي شود تا فرصت مرور دوباره درس آزادگي، ايثار و تعهد در مكتب اسلام باشد.

اميد است در اين ايام با سوگواري بر غم شهادت دخت گرامي آخرين پيام آور نور و رحمت بكوشيم تا پيروان شايسته اي براي مكتب اسلام بوده و با تاسي به سيره اهل بيت عصمت و طهارت در مسير سعادت و بهروزي جامعه گام برداريم .

علي اصغر مونسان

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش