"به نام خدا"


فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز رسول گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام و ذریه بزرگوارش حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر تمامی مسلمانان و شیعیان جهان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش  تسلیت باد.

پيامبر گرامي اسلام سفیر هدایت و مکمل مکارم اخلاق بود و رسالت سراسر رحمتش، مسير زندگي انسان را از جهل و خرافه پرستي به سوي تفكر و تعقل و مهر ورزي تغيير داد و از سلاله اين رسول مهرباني و نور ستارگان پر فروغي در آسمان  امامت درخشيدن گرفت كه بشريت را به سعادت و سلامت دنيا و آخرت رهنمون شدند.   

زندگاني پر باركريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي عليه السلام كه با صبر و برد باري تمامي توطئه ها ي معاندان را باطل ساخته و همچنين حضرت امام رضا عليه السلام  كه در دوران خفقان و ظلم و جور با برگزاري جلسات مناظره و مباحثه به ترويج احكام الهي  پرداختند، هر دو زيباترين جلوه هاي ايثار را براي حفاظت از شان و عظمت نهال نو پاي اسلام به تصوير مي كشند. اماماني كه پيروان راستينشان در ايام محرم و صفر و در اين روزهاي حزن انگيز بر حقانيت و مظلوميت آنان اشك ماتم مي ريزند.

در جزيره كيش نيز خواهران و برادران مسلمان با بر پايي گسترده مراسم سوگواري در غم شهادت رسول مكرم اسلام و اين دو امام همام عزاداري كرده و فضای جامعه را به نور ولایت نورانی و به عطر معارف اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام، معطر خواهند كرد.

در پايان ضمن عرض تسليت مجدد به همه مسلمانان جهان و هموطنان به ويژه مردم مومن و خدا جوي جزيره زيباي كيش از خداوند منان سر بلندي و سعادت تمامي مسلمانان جهان را مسئلت دارم.

علي اصغر مونسان

رئیس هیئت مدیره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد کیش