سالگرد ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) و قيام خونين 15 خرداد بر ملت غيور و متعهد ایران اسلامي به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تسلیت و تعزیت باد.

بي شك عزت و اعتلاي امروز ايران سر افراز، ثمره انقلاب شكوهمند اسلامي است. انقلابي كه با نام رهبر حكيم و قاطع، حضرت امام خميني(ره) عجين شده است. بزرگ مردي كه با ايمان و اعتقادي راسخ و به پشتوانه مردم مسلمان ایران و با انقلابی شکوهمند، بساط ظلم و جور و استبداد را برچيد و فصل نويني فرا روي تاريخ ايران گشود. انقلابی که قیام خونین 15 خرداد نقطه عطف  شکل گیری آن است و پیروزی روزي كه جمعي از مردان و زنان ستم کشیده و ايثارگر جان خويش در طبق اخلاص نهاده و با خون خود سند آزادگي و استقلال مردمان اين مرزو بوم را امضاء كردند.

امسال نيز 14 و 15 خرداد سالروز ارتحال ملکوتی آن رهبر حكيم و پير فرزانه و جمعي از شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي را به سوگ می نشینیم، در سالروز اين قيام سرنوشت ساز و ارتحال ملکوتی پير فرزانه حضرت امام خميني (ره )، ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و امام شهيدان را گرامي داشته و از خداوند منان شادي روح تمامي اين بزرگواران را مسئلت داريم.

اميد كه به واسطه لطف بیکران الهی و در پرتو عنایات حضرت ولیعصر (عج)، ايران اسلامي همواره به عنوان نمونه شايسته يك كشور اسلامي، سردمدار عدالت و برابري و حافظ صلح و دوستي در جهان باشد.

علي اصغر مونسان

مدير عامل و رييس هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش