بسم الله النور

فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت، تقوي و معنويت «حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها» بر تمامی مادران و زنان سرافراز ایران اسلامی به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش مبارک باد.

بزرگ بانويي كه نامش برگرفته از «فاطر السموات» بوده و سرمنشأ رحمت و عنایت است .اوکه در جایگاه دختر رسول گرامی اسلام گوهر گنجينه حيا و نماد عصمت و پاکی است و به عنوان همسر ولی خداوند ، برترین همسر و تداوم بخش سلاله پاک محمدی , واسطه‌ فیض امامت و جلوه‌ای از جمال خداوند در عالم هستی است.

مرور هر لحظه از عمر پربرکت حضرت فاطمه (س) یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامي است .هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادرنیزفرصت ارزشمندي براي تكريـم و تجليـل مادران و زنان جامعه اسلامي و ترويج ارزش ها، فضائل و كرامات بانوي اول اسلام در فضاي اين سرزمين نوراني است. امید که همگام با نو شدن طبیعت و به برکت این میلاد فرخنده و شکوفایی بهار معنویت ، زوایای زندگی سراسر نورانیت حضرت زهرای مرضیه (س) را به دقت بنگریم و آموزه های آن را که تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی است به کار بندیم.

با تبريك مجدد ميلاد فرخنده دردانه آفرينش ، حضرت صدیقه طاهره (س) و فرزند برومندش، احياگر اسلام ناب محمدي و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خميني (ره) از درگاه ايزد منان، صمیمانه برای تمامی مادران عزیز و بانوان شریف ایران اسلامی توفیق الگو گرفتن از حضرت فاطمه (س) و سعادت و سلامت مسئلت دارم .

                                                                  

                                                                                                                                                                                                                                                            علی اصغر مونسان

                                                                                                                                                                                                                                                 مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش