به نام خدا


ميلاد سراسر رحمت كريم اهل بيت حضرت امام حسن مجتبي(ع) بر تمامي هموطنان مسلمان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش مبارك باد.

پانزدهمين روز رمضان در حالي از راه مي رسد كه دلهای شيفتگان اهل بیت (ع) در شوق طلوع دومين ستاره درخشان آسمان امامت غرق سرور مي شود. دومين پيشواي شيعيان جهان، کريم آل طاها كه از عطر سخاوت و بخشندگي اش بوي كرامت ساقي كوثر استشمام مي شود و سالروز ولادتش به نام روز اكرام و ايتام نامگذاري شده است تا تمامي مسلمانان و دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام همواره تلاش كنند با پيروي از سيره اخلاقی ايشان، فرهنگ حمايت از نيازمندان، ايتام و فقرا در جامعه اسلامي نهادينه شود.

اين عيد فرخنده در ماه مبارك رمضان فرصت گرانقدري براي ترويج فرهنگ الهي اكرام و مشاركت بيشتر نيكوكاران در امورات خيريه و كمك به نيازمندان است.

در جزيره كيش نيز گستردن سفره هاي افطاري و توزيع سبدهاي غذايي در ميان نيازمندان از سنت هاي حسنه اي است كه به لطف خدا و به همت خيرين و روزه داران واقعي همواره برقرار است و بر غناي فضاي معنوي جزيره كيش در ماه مبارك رمضان مي افزايد.

در پايان با تبريك اين عيد خجسته، از خداوند منان مي خواهم توفيق مشاركت در امور خيريه را به ما عطا فرمايد تا بتوانيم با الگو پذيری از سيره اخلاقی امامان بزرگوار در جهت حمايت از نيازمندان و زدودن غبار فقر از چهره جامعه گام برداريم.


علي اصغر مونسان

رييس هيئت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد کیش