با سپاس از درگاه حضرت حق  که توفیق حركت در مسیر سعادت را به ما ارزاني داشت، لغو تحريم هاي مربوط به مسائل هسته اي را محضر رهبر معظم انقلاب، رئيس جمهور محترم و مردم شريف و عزتمند ايران اسلامي به ويژه ساكنان وگردشگران جزيره كيش تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

تلاش هاي مستمر و دلسوزانه، عقلانيت و پايمردي دولت تدبير و اميد و تيم مذاكره كننده هسته اي و عمل به راهبردهاي حكيمانه  رهبر فرزانه  انقلاب براي احقاق حقوق ملت در نهايت ابرهاي تيره تهديد و دشمني را از آسمان آبي كشورمان كنار زده و افق هاي روشني  را فرا روي  ايران اسلامي گسترده است .  

نسيم تدبير بار ديگر روحيه اميد، خود باوري و اتكا به داشته ها و سرمايه هاي ملي را بر پيكره ايران اسلامي دميد.

این دستاورد تاریخی و رهاورد غرور انگيز ملي كه به مدد همدلي و همراهي ملت غیوركشورمان  با مسئولان محقق شده است آغاز فصل نويني در روابط بين المللي و توسعه اقتصادي ايران خواهد بود و گامي کلیدی در کمک به بهبود صلح، ثبات و امنیت منطقه ای و بین المللی است.

با گذشت بیش از ده سال  تحمل  تحريم هاي نا جوانمردانه، اينك زمان آن فرا رسيده است تا با عزم ملي در بهره مندي از توان حداكثري و قابليت هاي ايران اسلامي چرخ هاي توسعه و پيشرفت كشور را شتابي صد چندان ببخشيم و در فضاي آرام و امن سياسي بكوشيم تا كشورمان درعرصه هاي مختلف  در سطح بين المللي به جايگاه شايسته خويش نائل آيد.

در اين جهاد ملي جزيره كيش نيز كمر همت بسته است تا  به مدد زير ساخت هاي فراهم شده و توانمندي هاي ارزشمند در عرصه تجارت، صنايع با فناوري بالا، رونق گردشگري و گردشگري حلال دروازه هاي گشوده ايران اسلامي بر كشورهاي منطقه باشد و با برنامه اي جامع و هدفمند و تثبيت فضاي فعاليتي پويا و موثر در جهت جذب سرمايه گذاري هاي كلان داخلي و خارجي سهم كشور را از بازار پر رونق تجارت و گردشگري جهان افزايش دهد.

بار ديگر با سپاس از خداوند منان براي اين موفقيت بزرگ، لغو تحريمهاي نا جوانمردانه هسته اي و  فرا رسيدن  بهار توسعه و پيشرفت  را به هموطنان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تبريك عرض نموده و ضمن ارج نهادن به زحمات تمامي كساني كه در كسب اين پيروزي سهيم بوده اند براي ايران اسلامي  اقتدار و  پيروزي و براي  هموطنان صبور و فهيم سربلندي و سعادت مسئلت دارم .