بسم الله الرحمن الرحیم


نهم مرداد ماه، روز ملی صدا و سیما بر تمامی تلاشگران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فرخنده و مبارک باد.

در عصر ارتباطات و فناوری اطلاعات، رسانه ها و به ویژه صدا و سیما، با انتقال دانش، اخبار و اطلاعات جدید و مبادله افکار، نقش مهمی در پیشرفت جوامع ایفا می کنند. رسانه ملی با دامنه ای گسترده از امواج، تنوع برنامه های رادیو و تلویزیون و جذب مخاطبان در گروه های سنی مختلف نه تنها با معرفی روش ها و ارائه راهکارهای متفاوت در زمینه های مختلف زندگی اجتماعی هموطنان را متحول می سازد، بلکه به عنوان مهم ترین مجرای ارتباطی مردم و مسئولان نیز مسئولیت خطیری بر عهده دارد.

کارکنان، برنامه سازان و کارشناسان بخش های مختلف تامین و تولید و پخش برنامه ها و پوشش اخبار و رویدادها در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با تعهد، تخصص و تلاش مسئولانه خود در پیشرفت جامعه، ارتقاء سطح آگاهی هموطنان عزتمند، حفظ فرهنگ اصیل دینی و آداب و رسوم ارزشمند کشورمان و معرفی توانمندی ها و جاذبه های ایران اسلامی فرا سوی مرزها سهمی چشمگیر و قابل تقدیر دارند.

ضمن تقدیر از تلاش خانواده بزرگ صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، زحمات و همدلی مسئولان و کارکنان صدا و سیمای مرکز کیش را که برای توسعه و آبادانی این جزیره زیبای مرجانی از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و با اندیشه ای نو و عزمی جزم در جهت معرفی ظرفیت ها، فرصت های سرمایه گذاری و جاذبه های گردشگری منطقه در سطح ملی و بین المللی تلاش می کنند ارج می نهیم.

از خداوند مهربان سلامت، سعادت و موفقیت روزافزون همه تلاشگران رسانه ملی را خواستارم.


غلامحسین مظفری

رییس هیات مدیره و مدیر عامل