پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

فرارسيدن بهار عبادت و بندگی ، ماه توبه و مغفرت و نزول رحمت الهی بر تمامي هموطنان مسلمان مبارك باد.

ماه مبارك رمضان فرصتي است ارزشمند تا در سايه تدبر در آيات قران كريم به درك عميق تري از حقايق جهان هستي نائل آمده، باتقويت اراده و تقرب به رحمت واسعه خداوندي، از بند وابستگي هاي دنيوي رهايي يابيم و خالصانه تر بر سر سجاده بندگي حضرت دوست بنشينيم تا از بركات اين ضيافت الهي بهره مند شويم.

بي شك گذر از روزهاي پرخير و بركت رجب و شعبان، غبار معاصي را از دلهاي بندگان زدوده است تا اينك با مراقبت بيشتر بر نفس اماره و مداومت بر تلاوت قران و رعايت تقوا شايستگي درك فيوضات ماه رحمت و مغفرت را كسب نموده و شيرين تر شدن شهد مناجات در كام جانشان، آنان را براي حركت در مسير خودسازي و همدردي و كمك به نيازمندان جامعه مهيا كند.

 اميد است كه در اين ماه مبارک با بهره‌گیری از تعالیم قرآن و سنّت حسنه پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفي(ص) شاهد تقويت روحيه برادري و همدلي ميان مسلمان جهان باشيم و براي رفع ظلم و تبعیض و گسترش صلح و امنیت پایدار در پهنه گيتي تلاش كنيم.

با تبريك فرا رسيدن ماه مبارك رمضان به ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش از خداوند بزرگ مي خواهم تا ياريمان كند كه امسال نيز با اجراي برنامه هاي فاخر فرهنگي و مذهبي، فضاي بهره مندي بيشتر از فيوضات اين ماه عزيز براي همگان ميسر شود.

علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش