فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت بزرگ مشعلدار هدايت و يازدهمين واسطه فيض خداوند، حضرت امام حسن عسگري (ع) را به همه مسلمانان به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره كيش تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

هشتم ربيع الثاني سالروز طلوع ستاره تابناك ولايت، مفسر بزرگ آيه هاي قران و نمونه كامل حلم و بردباري است. امام حسن عسکری(ع ) در مدت شش سال امامت پربار خويش، آثار مهمی از تفسير قرآن و نشر احکام و بيان مسائل فقهی بر جاي گذاشته و در جهت دادن به حرکت انقلابی شيعيانی که از راههای دور برای کسب فيض به محضر امام(ع ) مي رسيدند نقشي كليدي داشتند. ضمن اينكه  به عنوان پدر گرانقدر منجي بزرگ عالم بشريت حضرت صاحب الزمان(عج) مسئوليت خطير آماده سازي شيعيان براي ورود به دوران غيبت بر عهده ايشان بود. بهره مندي مسلمانان از تعليمات عاليه قرآنی، ترويج مناظرات کلامی، سرآمد شدن مسلمانان در علومي چون فلسفه و كلام و در نهايت نهادینه کردن اصل امامت در جامعه مسلمين از ديگر بركات دوران امامت حضرت امام حسن عسگري (ع) بود.

اميد است مسلمانان جهان در سايه الطاف حضرت حق و در پرتو تعاليم ارزشمند ميراث دار عصمت و ولايت، حضرت امام حسن مجتبي(ع) همواره در مسير حق و حقيقت حركت كنند.

بار ديگر با تبريك ولادت خجسته  يازدهمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت از خداوند متعال براي تمامي هموطنان توفيق بهرهمندي از تعاليم ارزشمند اين امام همام و حركت در مسير حق و حقيقت را مسئلت دارم.

علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش