یا محول الحول و الاحوال ، حول حالنا الی احسن الحال

فصل رويش و تازگي از راه مي رسد و با وزش نسيم بهاري، طبيعت كهنگي و غبار يك ساله را از تن مي زدايد. سال نو آغاز مي شود تا در پرتو لطف يزدان ، مخلوقات را فرصت تحول به مراحل نيكوتر ميسر شود. فرارسيدن اين بهار خجسته وآغازسال نو، بر تمامي هموطنان به ویژه ساكنان و گردشگران عزیز نوروزی كیش، مبارك و فرخنده باد.

نوروز فرصت ارزشمندي براي گشت و گذار در طبيعت وتجربه اندوزي است. دراين ايام با قوت گرفتن نشاط اجتماعي و فراهم شدن فراغت بيشتر، گردشگران بار سفر بسته و شهر به شهر با زيبايي هاي كم نظير ايران زمين بيشتر آشنا مي شوند.

جزيره كيش نيز با زيبا سازي معابر و ميادين، ارتقاء كيفيت خدمات گردشگري و تمهيداتي گسترده، از جمله تامین امکانات رفاهي و اقامتی در کمپینگ چادری، اجراي برنامه ها ي شاد و سرگرم كننده فرهنگی، هنری و تسهيل شرايط سفرهاي دريايي و هوايي به اين جزيره، آماده است تا از گردشگران نوروزي كه كيش را به عنوان برترين قطب گردشگري كشور برگزيده اند به شايستگي پذيرايي كند.

اميد كه امسال به مدد لطف پروردگار، تلاش مجموعه سازمان منطقه آزاد کیش و سایر نهادها و صنوف مختلف در ارائه مطلوب ترين خدمات به نيكويي به بار نشيند تا لبخند رضایت مندی هموطنان، گواه ميزباني شايسته كيش از گردشگران نوروزي باشد.

در پایان با تبریک مجدد سال جديد و نوروزفرخنده ، اقامت شاد و خاطره انگيزي را برایتان آرزومندم.

                                                                                                                                                                                                                            علي اصغر مونسان        

                                                                                                                                                                                                                      مدير عامل  سازمان منطقه آزاد كيش