بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الى احسن الحال

بهار از راه مي رسد و عالم تكوين به ترنم نسيم معجزه گر خالق هستي، حركتي به سوي زيبايي و كمال را از نو آغاز مي كند. شميم خوش رويش مشام جان انسان را مي نوازد و طراوت سحري غبار ايام از دلها زدوده و اذهان خسته از روزمرگي ها را به بيداري فرا مي خواند. ما نيز در اين خوان گسترده رحمت الهی، روزهاي رفته عمر را مرور كرده و از درگاه لايزال حضرت حق، توفيق حركت در مسير سعادت و بهروزي را مسئلت داريم.

اينجانب فرا رسيدن بهار و آغاز سال 1395 هجری شمسی را به همه ایرانیان به ویژه كیشوندان گرامی و گردشگران عزیز نوروزی كیش تبریك و تهنیت عرض می نمایم.

نوروز فرصت ارزشمندي براي پیوند میراث فرهنگي سرزمين كهن ایران با آموزه هاي دین مبین اسلام است.  ايامي كه با افزايش نشاط اجتماعي، سنت هاي حسنه صله ارحام و همياري با نيازمندان جامعه قوت مي گيرد. خداوند را شاكريم كه نوروز 95 با بهار سياسي و اقتصادي كشور مقارن شده است و به مدد لغو تحريم ها، وزيدن نسيم تدبير و دميدن روحيه اميد بر پيكره ايران اسلامي، فضاي كشور لبريز از شكوفه هاي خود باوري شده و عزم ملي برآن است تا اين سرزمين كهن توانمند تر از هميشه بسوي توسعه و پيشرفت گام بردارد.   

جزيره كيش در جايگاه برترين قطب گردشگري كشور، سال 94 را با برنامه اي هدفمند در جهت توسعه صنعت گردشگري و تامين زير ساخت هاي لازم سپري كرد. رونق گردشگري سلامت با تجهيز بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش به فناوري هاي پيشرفته، تاسيس نيروگاه جديد و تامين منابع انرژي متناسب با رشد منطقه، بهره برداري از تصفيه خانه جديد فاضلاب، ساخت اسكله كانتينري در بندرگاه تجاری و ساخت و توسعه پايانه هاي مدرن مسافري در بندرگاه و فرودگاه بين المللي كيش زمينه ارائه خدمات مطلوب تر به گردشگران روز افزون و فعالان اقتصادي جزيره كيش را فراهم كرد.

همچنين زيباسازي معابر، ميادين و نوار ساحلي، ساخت باغ راه ايراني و پارك هاي خانوادگي علاوه بر بهينه سازي اوقات فراغت خانواده ها، اقامت در اين جزيره زيبا را براي گردشگران دلنشين تر كرد. ضمن اينكه با برگزاري 14نمايشگاه بين المللي و حدود 150 همايش داخلي، جزيره كيش به قطب برگزاري نمايشگاه ها و همايش هاي علمي و اقتصادي كشور تبديل شد.

در نهايت مجموعه اين فعاليت ها در سايه لطف خداوند و همراهي ساكنان پرتلاش كيش، رونق بازار سرمايه و گردشگري را براي اين منطقه به ارمغان آورد.  

در سال جديد و در پي لغو تحريم ها، جزيره كيش مي كوشد تا با تثبيت فضاي فعاليتي پويا و موثر در جهت جذب سرمايه گذاري هاي كلان داخلي و خارجي، دروازه هاي گشوده ايران اسلامي بر كشورهاي منطقه باشد و سهم كشور را از بازار پر رونق تجارت و گردشگري جهان افزايش دهد.

اينك در اين  بهار دل انگيز از آستان كبريائيش مي خواهيم تا ايرانيان سرافراز به ويژه ساكنان و گردشگران جزيره زيباي كيش را در مسير آباداني كشور موفق داشته و به لطف بيكران خويش صلح و آرامش را بر منطقه و جهان حكمفرما نمايد.

علی اصغر مونسان

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش